4 תשובות
זה עניין של תקופות וביטחון עצמי
שמעי גם איתי לא
צאי החוצה יתחילו איתך פנים מול פנים יותר שווה
צאי החוצה יתחילו איתך פנים מול פנים יותר שווה
אנונימית
לכי תגעי קצת בדשא
כול מי שמתחיל באינסטגרם כבר איבד את המהות הזה של הרומנטיקה ובעיקר מי שמתחיל באינסטגרם סתם שבור מת פאקבוי שמעביר בנות על ימין ועל שמאל
כול מי שמתחיל באינסטגרם כבר איבד את המהות הזה של הרומנטיקה ובעיקר מי שמתחיל באינסטגרם סתם שבור מת פאקבוי שמעביר בנות על ימין ועל שמאל
וטוב שכך.
שום דבר לא דפוק בך, להכיר מישהו במציאות הרבה יותר כיף בכל מקרה! את לא צריכה את כל השבורים מהאינסטגרם שרק מחפשים מישהי שתשים עליהם.
שום דבר לא דפוק בך, להכיר מישהו במציאות הרבה יותר כיף בכל מקרה! את לא צריכה את כל השבורים מהאינסטגרם שרק מחפשים מישהי שתשים עליהם.
באותו הנושא: