11 תשובות
חלקן כן, חלקן לא.
בכל אופן הוא אדם אקצנטרי מאוד ואני לא ככ מתחבר אליו.
לא תמיד.
שואל השאלה:
^^ אשמח לדעת למה כן
לפעמים אני מסכים איתו ולפעמים לא תלוי מה הוא מוציא מפיו.
אז ככה^ יש לו לפעמים דעות חשוכות אבל גם לפעמים דעות חכמות מאוד שיכולות לצאת החוצה. אני תומך בו
שואל השאלה:
כמו מה? אשמח לדעה אחת שאתה מסכים
הוא תומך בהרחבת סמכויות המשטרה ובאכיפה תקיפה יותר נגד פשיעה וטרור! אני תומך בזה מאוד ומאמין ורוצה שיקרה לפועל דבר מסוג זה.
תומך זה יפה הבעיה שהיה לו קדנציה שלמה לעשות את זה ולבנתיים אנחנו במספר שיא של נרצחים פליליים נרצחים מטרור נרצחים בכל מקום אפשרי, אז איפה זה בא בפועל בהגנה עלינו כל התמיכה הזאת בהרחבת סמכויות המשטרה כשבפועל המשטרה כושלת תחתיו^^
אנונימי
אני לא תומך בו, אני תומך ברעיון שהמשטרה צריכה לעשות יותר בלחימה בטרור וכו', אבל תחת בן גביר היא נלחמת פחות בטרור ויותר נלחמת במתנגדי הממשלה, ובגלל זה הפשיעה הגיע תחתיו לשיאים חדשים.
התחברות ל