12 תשובות
אחלה גבר
מעדיף אותו שר בחתונות
אחד האנשים המפלגים והבורים
^זאת לא דעה, זה פיגור
מה פיגור בזה אז מה עדיף שיחיו בכלא יותר טוב ממה שהם חיו בעזה?
שואל השאלה:
אנא מכם לא לקלל בשאלה שלי
אנא מכם לא לקלל בשאלה שלי
אנונימי
שלא ברור איך הוא הגיע להיות שר בממשלה.
בגדול ליצן לדעתי..
בגדול ליצן לדעתי..
^^^ברור שזה עניין שקיים, אבל זה לא דבר שאמור להיות בראש מעייניו של השר ל"ביטחון לאומי".
מפעיל רגולציות על פיתות ובו בזמן מעודד עליה פופוליסטית להר הבית, סך הכל יופי.
מפעיל רגולציות על פיתות ובו בזמן מעודד עליה פופוליסטית להר הבית, סך הכל יופי.
טרוריסט
אנונימי
אין עליו!! מי שנגדו שמאלני אפס!! הוא אוהב את המדינה,רוצה עונש מוות למחבלים.בזכותו מחבלים סובלים בכלא ברוך ה'.שינה מדיניות.
שר ביטחון לאומי מדהים!
בן גביר עשה דברים רבים:
1. הצליח לפתור את הבעיה במחסור החמור בשוטרים, מחסור שהממשלה הקודמת סירבה לטפל.
2. הוריד את הפשיעה בבאר שבע ב-40%!
3. עודד אזרחים להוציא רישיון, מהלך שהוכח שמציל חיים!
4. ביטל את מלון 5 כוכבים למחבלים.
5. נותן גיבוי מלא לשוטרים שעושים את עבודתם, מפני הפרקליטות שחוקרת אותם על "רצח" מחבלים.
6. הקים מאות יחידות כוננות בארץ, אשר גם הם הצילו חיים רבים
^^
הוא לא טרוריסט
בן גביר עשה דברים רבים:
1. הצליח לפתור את הבעיה במחסור החמור בשוטרים, מחסור שהממשלה הקודמת סירבה לטפל.
2. הוריד את הפשיעה בבאר שבע ב-40%!
3. עודד אזרחים להוציא רישיון, מהלך שהוכח שמציל חיים!
4. ביטל את מלון 5 כוכבים למחבלים.
5. נותן גיבוי מלא לשוטרים שעושים את עבודתם, מפני הפרקליטות שחוקרת אותם על "רצח" מחבלים.
6. הקים מאות יחידות כוננות בארץ, אשר גם הם הצילו חיים רבים
^^
הוא לא טרוריסט
אופרטיוניסט ופופוליסט עלוב. מפקיר שבויי ישראל.
אנונימי