9 תשובות
באופן כללי הסיוע שמכניסים מגיע לחמאס בעיקר, הבעיה היא שביידן ממש לחץ להכניס סיוע ועכשיו יש עסקה שזה חלק ממנה
בהחלט כן ככה לא היה להם כח והם לא הנו מתייחסים בזלזול אלינו כמו עכשיו
אני אישית מסכים איתו, אנחנו לא במלחמה מול "החמאס" אנחנו במלחמה מול "העזתים", הם בחרו בחמאס בבחירות, נקודה.
החמאס הם החיילים שלהם.
עכשיו, הם עצמם מנסים להרוג אותנו, למה שניתן להם אוכל? מה זה הדבר הזה?
אין שום הגיון, נקודה.

העולם מפריד את האזרחים מהחמאס, ולכן מצפה שניתן לאזרחים אוכל
האינטרס שלנו, לגרום להם למות מרעב, ושישחררו את החטופים
אם המצב היה הפוך הם היו הורגים אותנו, ללא טיפת רחמים
הרי הזאת בהריון שנהרגה, ושהתינוק בבטנה הוצא לפני כן ונהרג מולה, זה אפשרי בכלל, לאדם נורמלי לעשות את זה?
שריפת אנשים חיים, אונס של בנות ואז לרצוח,
יש להם אכזריות של תרבות אכזרית,
ברור שהם היו הורגים את כולנו או רובנו.

ולכן אין סיבה שנתייחס אליהם אחרת, אנחנו במלחמה והאוכל שנותנים להם, עוזר להם להילחם, ועוזר לחמאס להישאר ללא לחץ ציבורי.
אם הוא מתנגד לביבי, אני נגד. לא אהבתי את הטיפוס, במיוחד לאחר שפרש מהממשלה ובגד בביבי.
כשהטרוריסט המורשע מדבר אני עקרונית נגד, יש לי משהו נגד טרוריסטים מורשעים שבינהם ובין הדמוקרטיה אין הרבה. נהייה עורך דין כדי להתפתל מהחוק. לא אכפת לו מאף אחד חוץ מעתמו ואם יש פיגוע הוא מגיע עם העבריינים שלו לעשות מסיבת עיתונאים - בטח גם מביאים כריכים ועושים פיקניק במקום! בכל מקרה אני בעד שמישהו אחר יקח אחריות על העזתים באופן עקרוני - שאנחנו נפקח על העברת הסחורות היטב - אבל לא נוציא שקל אחד מישראל לטובתם - שיאכלו חצץ!
מי שלא מסכים עם בן גביר הוא פשוט טיפש כי להכניס סיוע לעזתים זה להכניס להם כוח לטרור
כן,
בגלל שרוב הסיוע בכלל הולך לחמאס ולא לתושבים

וגם בכלל לא מגיע להם כי חלק ממש גדול מעזה תמכו בשבעה באוקטובר
אני מעדיפה ביבי אבל גם בן גביר גבר של החיים
ברור שמסכימה