9 תשובות
לא זה סתם מוזר שיעשה לה לייקים על פתקים גם אם הוא לא אוהב את השירים ואם יום אחד היא סתם תכתוב משהו אז שיגיב לה על זה
שלא יגיד את זה בחיים. זה מעליב.
זה רק יהרוס לו כל סיכוי שהוא
שידבר איתה במציאות
שידבר איתה על התוכניות לחופש
ויציע משהו שקשור לאחד התחביבים
ויציע משהו שקשור לאחד התחביבים
לא. אם הוא לא אוהב את הפתקים שלא יגיב כלום שיחכה שתכתוב משהו שם והוא יגיב על זה
שואל השאלה:
אז מה כן להגיד????
אז מה כן להגיד????
אנונימי
שלא יגיד את זה אחי אם כבר רוצה להגיב משהו על השירים לא ככה זה לא הכיוון אם כבר יש משהו שאת רוצה לספר לי עם השיר הזה רוב הזמן הם שמות שירים עם מסרים אל תשאל איך אני יודע
*אל* תשלח את זה
באותו הנושא: