13 תשובות
יש לי אבל זה גס ..
אנונימית
שואל השאלה:
דברי
דברי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 17
אני בת 17
אנונימית
אוקי
אני :תגידי זה כאב ?
היא : מה ? שנפלתי מגן עדן ?
אני : שהכנסת את המלפפון הראשון לתות(ה)
אני :תגידי זה כאב ?
היא : מה ? שנפלתי מגן עדן ?
אני : שהכנסת את המלפפון הראשון לתות(ה)
אנונימית
שואל השאלה:
חלש אחותי
חלש אחותי
אנונימית
אף פעם לא הייתי טובה בשיט הזה חחח
אנונימית
את מאמינה באהבה ממבט ראשון או לעבור פה עוד פעם?
אנונימית
עדיף להתחיל לדבר פשוט וזהו
תכתבי על ליים את המספר טלפון שלך ואת המשפט
it's a pick up like
ואם זה לא פנים אל פנים תצלמי לה תמונה שרואים מה כתוב
it's a pick up like
ואם זה לא פנים אל פנים תצלמי לה תמונה שרואים מה כתוב
אנונימית
תגידי יש לך אש?
היא:לא
אז למה את לוהטת?
ואם היא תגיד: כן
זה למה את לוהטת
זה מה שיוצא כשקפוא לי ואני רוצה ללהוט
היא:לא
אז למה את לוהטת?
ואם היא תגיד: כן
זה למה את לוהטת
זה מה שיוצא כשקפוא לי ואני רוצה ללהוט
אנונימית
לדעתי משפטי פתיחה הם נדושים פשוט עדיף לדבר חופשי
פשוט דברי איתה. תשאלי אותה על משהו שאת יודעת שהיא אוהבת/תמצאי נושאים משותפים ואז תתחילו פשוט לדבר. אם נגיד את פחות מכירה אותה ואת גם מתביישת פנים מול פנים את יכולה להגיב לה על סטורי או משהו כזה ואז תתפתח שיחה
אנונימית
וגם אם את איתה באותה מסגרת או משהו את יכולה לבקש ממנה שתצלם לך משהו/תשלח לך משהו (שיעורים,דפים idk) ואז זה גם יכול להתחיל שיחה
אנונימית
באותו הנושא: