4 תשובות
כי הם לא מנוסים בזה ולא יודעים ממש איך להתנהל עם בנות עדיין, קצת זמן והתנסות טהם לא יציקו אם כן אז הם סתם אפסים משועממים שלא צריך להתייחס אליהם
לתפוס צומת לב ממי שהם מחבבים
להיות איתה במגע
ואולי הם לא יודעים מה לעשות אז זו הדרך שלהם לדבר איתה
להיות איתה במגע
ואולי הם לא יודעים מה לעשות אז זו הדרך שלהם לדבר איתה
כי הם ביישנים ולרובם יש אגו הם רוצים להיראןת חזקים ואין להם רך אחרת יש גברים לא מנומסים שאוהבים להציק כדי להדליק בחורה ולראות את התגובה שלה וזה סוג של לנסות אןתה
כי ככה הם יקבלו ממנה תשומת לב אבל הם לא מבינים שזו לא תשומת לב חיובית,וגם בגלל שלצערי היום הרבה בנים חושבים ככה(וזה גם נכון על חלק מהבנות) שבנות אוהבות בנים חארות אז הם חושבים שככה הם ישיגו אותה
אנונימי
באותו הנושא: