4 תשובות
אני לא עברתי
חיכיתי די הרבה וכבר עשיתי ראיונות למסלולים וקיבלתי לפני כמה ימים
בעיה שלהם הם מפסידים
אנונימית
תיכנסי לקבוצה של מתמייני גאמא
אנונימית
רגע יש קבוצה של מתמייני גאמא???? אפשר קישור?
אנונימי
זה רק למתקבלים
התחברות ל