5 תשובות
שואל השאלה:
^ תשובות סופיות הבנתי שזה במאי אבל שמעתי ממישהו שקיבל תשובה שהוא נפל
אנונימי
שואל השאלה:
עדיתי ראיון
אנונימי
שואל השאלה:
כן ממזמן
אנונימי
שואל השאלה:
מתי היה הסדנא? ואיך אתה יודע שאחרונה
אנונימי
תשובות סופיות מגיעות בדרך כלל באיזור מאי, אז עוד לא הכל אבוד. אם עשית סדנא ולא שמעת כלום זה לא בהכרח אומר שנפלת, הם פשוט לוקחים המון זמן עם זה. בינתיים תמשיך לתרגל לוגיקה וסייבר כי גם אם בסוף לא גאמא יש עוד יחידות טכנולוגיות מעולות שהולכות לאותם מיונים