9 תשובות
אני יודע שחבר שלי נבחן בסוף נובמבר וקיבל לפני יומיים תשובה
אנונימי
לא לצערו
אנונימי
שואל השאלה:
תודה, תשובה חיובית?
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן קיבלת תשובה?
עשיתי לפני שבוע רק עוד לא קיבלתי
אנונימי
או שדיברת עם זה מעליי?
אנונימי
מה זה מהר? אני לא חושב, אני מכיר מישהו שחיכה חודש וחצי-חודשיים, זה ממש לא מהר, משתנה
אנונימי
היה לי את הכנס גם בסוף נובמבר ועברתי
שואל השאלה:
כנראה מי שמקבל תשובה מהר זה חיובי ואלו שמחכים שלילי..