9 תשובות
שואל השאלה:
תודה, תשובה חיובית?
שואל השאלה:
כנראה מי שמקבל תשובה מהר זה חיובי ואלו שמחכים שלילי..
היה לי את הכנס גם בסוף נובמבר ועברתי
מה זה מהר? אני לא חושב, אני מכיר מישהו שחיכה חודש וחצי-חודשיים, זה ממש לא מהר, משתנה
אנונימי
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן קיבלת תשובה?
לא לצערו
אנונימי
אני יודע שחבר שלי נבחן בסוף נובמבר וקיבל לפני יומיים תשובה
אנונימי
או שדיברת עם זה מעליי?
אנונימי
עשיתי לפני שבוע רק עוד לא קיבלתי
אנונימי