התחברות
הרשמה
האם זה חוקי שבעבודה אני יושבת ולא עושה כלום עד שקופצת לי הזמנה שאני צריכה לאסוף?
בנוסף עובדים אחרים רואים שאני יושבת ולא עושה כלום בזמן שהם עובדים ועוקצים אותי על זה
17 ביוני 2026, 13:14
הזמנות
משלוחים
2 תשובות
מה התפקיד שלך? כל עוד את עושה מה שמשלמים לך עליו, הכל בסדר.
b
br0wneye5
שואל השאלה:
מלקטת משלוחים
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
הייתם עובדים בעבודה שאתם עושים 50 שקל בשעה אבל אתם לא עושים כלום? אתם יושבים בכיסא כל העבודה
יש עובד אצלנו שלא עושה כלום בעבודה מהרגע שהוא הגיע הוא פשוט יושב ולא עושה כלום
אם למכור כלב זה לא חוקי אז למה לא עושים עם זה כלום?
איך אני מעבירה שלוש שעות? אני פשוט יושבת בעבודה ולא עושה כלום
אם הדופק שלי לדקה זה 186 ואני יושבת ולא עושה כלום זה נורמלי??
כל 'החברים' שלי תמיד נהנים ורק אני כמו פדלאה יושבת בבית ולא עושה כלום
איזה עבודה יש פשוט יושבים ולא עושים כלום כמעט רוב הזמן כמו קופאי במכולת כזה?
זה חוקי אם אני עושה משהו בשביל מישהו והוא משלם לי בלי להחשיב את זה כעבודה?
כבר שעות שאני יושבת ומנסה לעשות שיעורים ועושה כלום
אם אין אף אחד במסעדה שאני עובד בה ואני יושב ולא עושה כלום והמנהל שלי רוצה להוריד לי מהשכר בגלל שאני יושב זה חוקיי??
למה כואב לאחמשית אחת לראות אותי יושבת ולא עושה כלום כמה דקות בודדות?