6 תשובות
לא זה ממש גבוה
לא, מסוכן ממש. נקרא הפרעות דופק לכי למיון או טרם דחוף! זה מסכן חיים , היה את זה לאמא שלי.
שואל השאלה:
אבל זה לא רק התקפי חרדה?
זה לא הגיוני שזה יהיה הדופק שלך
שואל השאלה:
^^ לא יודעת זה האפל וואצ רשם היה לי ואז ירד קצת