16 תשובות
50 לשעה זה לא כזה הרבה, אולי בתור משרת סטודנט
שואל השאלה:
אבל זה ממש משעמם השיעמום מתיש
אנונימית
שואל השאלה:
לגיל 18 זה הרבה^^
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לכם תקשורת עם אנשים אחרים יותר מדי או בכלל
אנונימית
תהיי בטלפון או תקראי ספר
ברור חלום שלי
בגלל שאני קופאית ואני יושבת ומעבירה מוצרי ומשתעממת אז הייתי מעדיפה להשתעמם עם 50 שקל לשעה
כן בטח הייתי לוקח עוד עבודה ועושה תוך כדי
אנונימי
עבדתי פעם בעבודה כזאת והתפטרתי כי זה פשוט כל כך מעייף לא לעשות כלום
זה נשמע קל אבל הזמן עובר לאט ברמות
כשעובדים קשה באמת וזזים הזמן טס
אנונימית
יש מצב ואתה יכול לשחק עם הטלפון
איפה אפשר למצוא את עבודת החלומות הזאת???
לא
דווקא זה הכי קשה לי
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה נשמע טוב אבל פיזית זה מתיש ברמות השיעמום ^
אנונימית