10 תשובות
כנראה שכן
רוב הסיכויים שכן
אני חושבת שכדרך של האנשים מהדתות לגרום לעוד אנשים להצטרף, הם לאט לאט יעוותו את החוקים וישנו אותם בהתאם למוסר החברתי ובהתאם לאיך שמקובל בחברה
אנונימית
יקבלו
זה כמו שפעם לא קיבלו אנשים ממקומות שונים וכולי
מבינים שכולנו אותו דבר וההגדרה זה לא מה שמשנה
זה כמו שפעם לא קיבלו אנשים ממקומות שונים וכולי
מבינים שכולנו אותו דבר וההגדרה זה לא מה שמשנה
וואי אין לי מושג מעניין
השאלה אם להטבים יקבלו שמרנים.רובם מפלים אכזרית מאוד
אנונימי
^ היי לפחןת הלהטבים לא אומרים שמגיע לשמרנים להיסקל באבנים ולא מרביצים להם לא?
אתה יודע טוב מאוד שהשמרנים לא מקבלים את הלהטבים מסיבה שונה לגמרי, ולא כי הלהטבים סתם "רעים אליהם"
אתה יודע טוב מאוד שהשמרנים לא מקבלים את הלהטבים מסיבה שונה לגמרי, ולא כי הלהטבים סתם "רעים אליהם"
אנונימית
^^להטבים לא אוהבים את מי שליטרלי יוצא נגד הזכויות שלהם
הם יהיו פחות שמרנים וממילא יותר יקבלו
ככל שעובר הזמן אנשים יותר נפתחים לשונה מהם ויותר מנרמלים את זה ואת הלהטבים
אז אני מאמינה שכן
אז אני מאמינה שכן
באותו הנושא: