9 תשובות
הוא מוחק בכל מקרה, אבל הוא מסביר למה כדי שלא תטעי להבא
שואל השאלה:
לא, אני מתכוונת שיש לנאמן אפשרות להעיר לתגובה של מישהו בלי למחוק. זה קרה לי לא מזמן ורציתי לדעת.
לא, אני מתכוונת שיש לנאמן אפשרות להעיר לתגובה של מישהו בלי למחוק. זה קרה לי לא מזמן ורציתי לדעת.
אנונימית
אם הוא ערך משהו ורוצה שתשים לב
את בטוחה שזה לא נמחק?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
לפעמים זה פשוט טעויות מינוריות שלא דורשות בהכרח מחיקה
כי יש עבירות וטעויות גבוליות, וכנראה שיש מקרים שזה נתון לשיקול דעת של הנאמן.
לפעמים אנחנו רואים ששאלה רצינית אז פשוט נשלח הערה כדי שיערכו את הניסוח לתקין, או יורידו קללה שבוודאות יצאה פשוט מהלהט בכתיבה ולא כי באמת רצו לקלל, (כמובן זה ממש תלוי בקייס ולא תמיד זה יהיה הערה ולא מחיקה.)
בגדול כשצריך לערוך ניסוח של שאלה אנחנו יכולים לשלוח הערה כי אנחנו לא יכולים להתחיל לערוך כל טקסט בשאלה של מישהו מסיבות הגיוניות, (נגיד הייתי כותבת מילה x כדי לתאר משהו ושואל השאלה מילה y),- עוד דוגמה על זה, אם יש פריקה משהו ארוך שברור שאפשר לענות עליו אבל פשוט חסר השאלה הספציפית בסוף נוכל לשלוח הערה שנבקש בה לערוך ולהוסיף שאלה ברורה במקום למחוק אם הנושא באמת רציני.
בנוסף עוד סיבה שנשלח הערה היא על כך שערכנו שגיאות כתיב, הוספנו סימן שאלה, תיקנו מילים שכתבו עם צינזור כי אין צורך לצנזר מילים כאן. מילים שאסור לכתוב כמו קללות נניח- בכל מקרה גם אם צינזרו יימחק על זה.
בגדול כשצריך לערוך ניסוח של שאלה אנחנו יכולים לשלוח הערה כי אנחנו לא יכולים להתחיל לערוך כל טקסט בשאלה של מישהו מסיבות הגיוניות, (נגיד הייתי כותבת מילה x כדי לתאר משהו ושואל השאלה מילה y),- עוד דוגמה על זה, אם יש פריקה משהו ארוך שברור שאפשר לענות עליו אבל פשוט חסר השאלה הספציפית בסוף נוכל לשלוח הערה שנבקש בה לערוך ולהוסיף שאלה ברורה במקום למחוק אם הנושא באמת רציני.
בנוסף עוד סיבה שנשלח הערה היא על כך שערכנו שגיאות כתיב, הוספנו סימן שאלה, תיקנו מילים שכתבו עם צינזור כי אין צורך לצנזר מילים כאן. מילים שאסור לכתוב כמו קללות נניח- בכל מקרה גם אם צינזרו יימחק על זה.
לפעמים יש דברים קטנים שלא צריך למחוק עליהם את השאלה ורק עורכים, ואז פשוט נותנים הערה במקום מחיקה.
באותו הנושא: