8 תשובות
לא, כל מי שמתחת ל18 לא בן אדם אמין?
כן בהחלט
הגיוני כי יכולת שיפוט של בן 18 כנראה עדיפה משל בן 14
1. גם אנשים בני 18 הם בגיל ההתבגרות, כך שזה לא ממש ישנה.
2. אנשים משקרים לגבי הגיל שלהם.
אני מסכים שהרמה של האכיפה פה צריכה לעלות, לא בטוח שזו הדרך.
צריך שלא היו נאמנים אבל זה לא יעבוד אז כן עדיף זה היה 18 פלוס
למה אתה חושב ככה? לי לא אכפת מה הגיל כי לא כולם כותבים את הגיל האמיתי שלהם