10 תשובות
נכון, זה קצת מתסכל.
נכון
ואם ייראו שאין אף אחד מחובר אז זה ייתן לגיטמציה לספאמים. בכל דבר טוב יש גם דבר רע.
אנונימי
מסכימה איתך
שואל השאלה:
כמה נאמנים יש?^^
אנונימית
הרבה, בערך 50 שראיתי את השמות שלהם.
מסכים איתך
רעיון ממש טוב, תציעי את זה בצור קשר.
אני פשוט שלחתי הודעה לכל נאמן שראיתי ואז אני בודק בקלות
אנונימית מה שנקרא, אליה וקוץ בה