10 תשובות
אני רוצה שהגבר שלי יהיה מספיק גברי ושיהיה לו ביטחון בשביל להתחיל איתי
ושהוא הראשון שאמצא חן בעיניו
ואני לא רואה בזה שום דבר פסול.
ושהוא הראשון שאמצא חן בעיניו
ואני לא רואה בזה שום דבר פסול.
שואל השאלה:
לא אומר שזה פסול אבל להאשים גברים בזה שאת רווקה זה לא נכון,זה כמו שאני אגיד שאין לי פרארי כי אף סוכנות רכב לא מוכנה להביא לי פרארי בחינם,אולי תהיה אחת שכן אבל אם אני רוצה משהו אני צריך לפעול בשבילו ולא לקוות שמישהו יעשה את זה בשבילי ולהאשים את כל העולם חוץ מעצמי שזה לא קורה
לא אומר שזה פסול אבל להאשים גברים בזה שאת רווקה זה לא נכון,זה כמו שאני אגיד שאין לי פרארי כי אף סוכנות רכב לא מוכנה להביא לי פרארי בחינם,אולי תהיה אחת שכן אבל אם אני רוצה משהו אני צריך לפעול בשבילו ולא לקוות שמישהו יעשה את זה בשבילי ולהאשים את כל העולם חוץ מעצמי שזה לא קורה
אנונימי
להאשים אף פעם לא טוב ואין בזה טעם
אני יוצאת לאירועים, פוגשת אנשים משקיעה בעצמי מדברת עם גברים מראה עניין
מה עוד אפשר לעשות?
ואני מעדיפה שגבר יראה מספיק אומץ להתחיל איתי ויראה עניין
כי אני אגיד לך מה יכול לקרות כשאישה מתחילה עם גבר, בעיקר גבר זר.
1. הוא גם התחבר אלייה וזה מחמיא לו והוא מחפש משהו רציני ובאמת רוצה להכיר
2. הוא דוחה אותה (לא נעים אבל קורה)
3. הוא לא מתעניין בה באמת והוא סתם שחקן שמחפש משהו מאוד ספציפי... אבל מטרה קלה והיא באה עד אליו אז הוא מסכים.
שתי האפשרויות הראשונות הן הטובות מבין השלוש, וכן אני כוללת את האפשרות של הדחייה.
האפשרות השלישית היא בעייתית
וזה נכון שיש מצב שגבר יתחיל עם אישה והוא שחקן מקצועי, אבל רוב הסיכויים הם שגבר שמעוניין במישהי וכבר יש לו אומץ לגשת אלייה יהיה גבר שמחפש משהו רציני ולא איזה שחקן. ככה אני חושבת לפחות.
ולא מאשימים גברים פשוט אומרות שזה קצת באסה שכבר לא מתחילים
מה עוד אפשר לעשות?
ואני מעדיפה שגבר יראה מספיק אומץ להתחיל איתי ויראה עניין
כי אני אגיד לך מה יכול לקרות כשאישה מתחילה עם גבר, בעיקר גבר זר.
1. הוא גם התחבר אלייה וזה מחמיא לו והוא מחפש משהו רציני ובאמת רוצה להכיר
2. הוא דוחה אותה (לא נעים אבל קורה)
3. הוא לא מתעניין בה באמת והוא סתם שחקן שמחפש משהו מאוד ספציפי... אבל מטרה קלה והיא באה עד אליו אז הוא מסכים.
שתי האפשרויות הראשונות הן הטובות מבין השלוש, וכן אני כוללת את האפשרות של הדחייה.
האפשרות השלישית היא בעייתית
וזה נכון שיש מצב שגבר יתחיל עם אישה והוא שחקן מקצועי, אבל רוב הסיכויים הם שגבר שמעוניין במישהי וכבר יש לו אומץ לגשת אלייה יהיה גבר שמחפש משהו רציני ולא איזה שחקן. ככה אני חושבת לפחות.
ולא מאשימים גברים פשוט אומרות שזה קצת באסה שכבר לא מתחילים
אנונימית
טליושקה, את יכולה להמשיך לרצות ולחלום כל החיים, רוב הסיכויים שזה לא יקרה , כי המצב השתנה מכפי שהיה פעם , וככל שתביני את.זה יותר מוקדם ולא תמשיכי לחכות למשיח ככה יהיה יותר טוב בשבילך.
^בימינו רוב הגברים לא יתחילו איתך כי 95% מהבנות היום דוחות אותם ולכן אין להם טעם להמשיך ולקבל כל הזמן דחיות. הם לא מטומטמים וגברים לא אוהבים כשמשחקים להם ברגשות כמו רוב הבנות בימינו עושות.
יש לך דרישות לגברים?
את יכולה להיות בטוחה שגם להם יש דרישות.. ועקב המצב שפירטתי לך כאן הגברים כיום דיי מיואשים ממכן.
^בימינו רוב הגברים לא יתחילו איתך כי 95% מהבנות היום דוחות אותם ולכן אין להם טעם להמשיך ולקבל כל הזמן דחיות. הם לא מטומטמים וגברים לא אוהבים כשמשחקים להם ברגשות כמו רוב הבנות בימינו עושות.
יש לך דרישות לגברים?
את יכולה להיות בטוחה שגם להם יש דרישות.. ועקב המצב שפירטתי לך כאן הגברים כיום דיי מיואשים ממכן.
אנונימי
שואל השאלה:
שתי האפשרויות הראשונות יכולות לקרות גם לגבר שמתחיל עם אישה,לגבי השלישית תמיד יכול לקרות אבל אם את רוצה משהו רציני והוא רוצה משהו לא רציני את פשוט מתנהגת כמו מישהי שרוצה משהו רציני ולא עושה איתו דברים מסוימים בדייט הראשון,אם הוא רציני אז הכל בסדר ואם הוא לא רציני הוא כנראה יחתוך,זה לא נעים אבל לפחות הרווחת ארוחה חינם
שתי האפשרויות הראשונות יכולות לקרות גם לגבר שמתחיל עם אישה,לגבי השלישית תמיד יכול לקרות אבל אם את רוצה משהו רציני והוא רוצה משהו לא רציני את פשוט מתנהגת כמו מישהי שרוצה משהו רציני ולא עושה איתו דברים מסוימים בדייט הראשון,אם הוא רציני אז הכל בסדר ואם הוא לא רציני הוא כנראה יחתוך,זה לא נעים אבל לפחות הרווחת ארוחה חינם
אנונימי
לול
כן ברור
אבל האפשרות השלישית כנראה לא תקרה
וכבר רשמתי שתי האפשרויות הראשונות זה מה שטוב
כן ברור
אבל האפשרות השלישית כנראה לא תקרה
וכבר רשמתי שתי האפשרויות הראשונות זה מה שטוב
אנונימית
מסכים איתך זה סתם בנות שרע להן אל תתייחס
אנונימי
אם גבר רואה מישהי שמוצאת חן בעיניו ולא ניגש אליה הוא פוסי!!!
אנונימית
בסדר דחייה זה חלק מהעניין מה אתה מצפה שכולן ירצו אותך?
אני לא מצפה שיתחילו איתי כל פעם שאני יוצאת מהבית
אני לא מצפה שיתחילו איתי כל פעם שאני יוצאת מהבית
אנונימית
באותו הנושא: