24 תשובות
אם אומרים שאתה מטריד אתה כנראה לא מתחיל נכון,
בכללי אם מישהי רוצה שיתחילו איתה היא מתכוונת לגברים שהם הטעם שלה כי מן הסתם היא לא תצא עם מישהו שהיא לא נמשכת אליו
בכללי אם מישהי רוצה שיתחילו איתה היא מתכוונת לגברים שהם הטעם שלה כי מן הסתם היא לא תצא עם מישהו שהיא לא נמשכת אליו
אנונימית
כי מי שהתחיל איתן היה מכוער
אנונימי
שואל השאלה:
אז אי אפשר לקרוא למי שלא הטעם שלך "מטריד" או "אמן פיתוי"
אז תגידו שאתן רוצות שיתחילו איתכן גברים שבטעם שלכן, זה לא שהם מטרידים
אז אי אפשר לקרוא למי שלא הטעם שלך "מטריד" או "אמן פיתוי"
אז תגידו שאתן רוצות שיתחילו איתכן גברים שבטעם שלכן, זה לא שהם מטרידים
אנונימי
הרבה פעמים הם כן מטרידים בלי קשר למראה
אנונימית
כי הם מתחילים בדרך מטרידה
אנונימית
שואל השאלה:
אז תדברו ספציפית על אלה שמטרידים
אתן מדברות כאילו זה כל אחד
אז תדברו ספציפית על אלה שמטרידים
אתן מדברות כאילו זה כל אחד
אנונימי
אז תדבר רק על מי שמדברת כאילו זה כל אחת
איתי נגיד מתחילים בעיקר מבוגרים גם כשאני אומרת שאני קטינה
איתי נגיד מתחילים בעיקר מבוגרים גם כשאני אומרת שאני קטינה
אנונימית
אתה לא הבנת, הן לא כועסות שלא מתחילים איתן, הן כועסות שגברים ברמה גבוה (הרבה מעליהן) לא רוצים אותן.
וכדי להיות עם אותם הגברים הבחורה תצטרך לעשות מהלך והן לא אוהבות את זה ולרוב גם הוא לא יקח אותן ברצינות, משם מגיע המרמור..
אל תלמד מהדג, תלמד מהדייג.
וכדי להיות עם אותם הגברים הבחורה תצטרך לעשות מהלך והן לא אוהבות את זה ולרוב גם הוא לא יקח אותן ברצינות, משם מגיע המרמור..
אל תלמד מהדג, תלמד מהדייג.
אנונימי
^אתה לא הדייג החתיך הזה כמו שאתה חושב.
אנונימית
^^גברים חושבים שהכל קשור למראה חיצוני
מה עם להתחיל בגישה נורמלית ולא מטרידה? למה בן אדם שאני לא מכירה בא לחבק אותי ברחוב ולשאול אותי בת כמה את וזה נראה למישהו נורמלי שככה הוא מתחיל איתי כאילו אם הוא היה חתיך זה היה בסדר?
מה עם להתחיל בגישה נורמלית ולא מטרידה? למה בן אדם שאני לא מכירה בא לחבק אותי ברחוב ולשאול אותי בת כמה את וזה נראה למישהו נורמלי שככה הוא מתחיל איתי כאילו אם הוא היה חתיך זה היה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא נכון^
יש לי הרגשה שלא ניסית לגשת לנשים
זה לא נכון^
יש לי הרגשה שלא ניסית לגשת לנשים
אנונימי
^6 אנונימי אז אתה אומר שאם מישהי מתחילה עם מישהו שנראה יותר טוב ממנה יש לה סיכוי? כי אני פשוט מוותרת מראש
אנונימית
שואל השאלה:
ניסית לגשת לנשים?
ניסית לגשת לנשים?
אנונימי
^שואל השאלה אני לא יכולה לדבר בשם כל הבנות אבל לדעתי לרוב מה שהוא אמר נכון
אנונימית
העובדה היא שלכל אישה יש סטנדרט משלה ולכן רוב הבנות ידחו את רוב הבנים כי הם לא תואמים לסטנדרט. כמו שמישהו פה אמר הן פשוט רוצות שהבנים שהן מחבבות ספציפית שאלו יתחילו איתן ואז הן מתלוננות כשזה לא קורה ומתחיל איתן מישהו שלא הטעם שלהם.
(פשוט תתחילו עם מי שאתם באמת מחבבים. כמו שאם יש פעילות שאתם אוהבים אתם הופכים אותו לתחביב קבוע ולא מחכים שבמקרה בטעות תעשו את הפעילות הזאת תחת מסגרת אחרת)
(פשוט תתחילו עם מי שאתם באמת מחבבים. כמו שאם יש פעילות שאתם אוהבים אתם הופכים אותו לתחביב קבוע ולא מחכים שבמקרה בטעות תעשו את הפעילות הזאת תחת מסגרת אחרת)
אנונימי
גברים בכלל מתחילים במציאות עדיין?
כאילו אולי זה קשור למראה שלי אבל התחילו איתי רק גברים אנונימיים באינטרנט או גברים 50+ במציאות
כאילו אולי זה קשור למראה שלי אבל התחילו איתי רק גברים אנונימיים באינטרנט או גברים 50+ במציאות
אנונימית
שואל השאלה:
אין בעיה לדחות, אבל לצאת נגד התופעה של גברים שמתחילים עם נשים זה פוגע גם בגברים וגם בנשים.
זה גם ככה קשה לגשת.
תאמינו לי שמי שניגש בצורה מטרידה לא מעניין אותו מה דעתך והוא לא יתייחס לתלונות שלך מתלכתחילה.
אני ניגשתי הרבה פעמים באמת בצורה נורמלית ומודעת וקיבלתי כמעט רק "לא"
לדעתי אתן מסרבות יותר מדי בקלות במקום לתת הזדמנות
כאילו, זה לא חתונה או משהו, בסך הכל להתכתב קצת ולנסות
אין בעיה לדחות, אבל לצאת נגד התופעה של גברים שמתחילים עם נשים זה פוגע גם בגברים וגם בנשים.
זה גם ככה קשה לגשת.
תאמינו לי שמי שניגש בצורה מטרידה לא מעניין אותו מה דעתך והוא לא יתייחס לתלונות שלך מתלכתחילה.
אני ניגשתי הרבה פעמים באמת בצורה נורמלית ומודעת וקיבלתי כמעט רק "לא"
לדעתי אתן מסרבות יותר מדי בקלות במקום לתת הזדמנות
כאילו, זה לא חתונה או משהו, בסך הכל להתכתב קצת ולנסות
אנונימי
מאיפה אתה יודע על מה אנחנו פוסלות
כל אישה שונה וכל אחת תגיד לא כי יש לה סטנדרטים שונים אז אל תתפלא שתקבל לא מהרבה נשים שונות עד שתמצא את האחת שתאמר כן, אבל אנחנן לא נגיד כן לכל אחד רק כי קשה לו לגשת
כל אישה שונה וכל אחת תגיד לא כי יש לה סטנדרטים שונים אז אל תתפלא שתקבל לא מהרבה נשים שונות עד שתמצא את האחת שתאמר כן, אבל אנחנן לא נגיד כן לכל אחד רק כי קשה לו לגשת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אומר שתגידו כן לכל אחד, אבל זה נראה שאתן אומרות לא לכל אחד.
ואז אתן גם אומרות "אתה מתחיל עם כל דבר שזז"
אני לא אומר שתגידו כן לכל אחד, אבל זה נראה שאתן אומרות לא לכל אחד.
ואז אתן גם אומרות "אתה מתחיל עם כל דבר שזז"
אנונימי
נכון אני אגיד לרוב הבנים לא כמו שאתה תגיד לרוב הבנות לא אם זה היה הפוך , ואם לא תגיד לרוב הבנות לא אז אתה באמת מתחיל עם כל דבר שזז
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנת
אם רוב הבנות יגידו לא לרוב הבנים, זה אומר שאני כגבר אקבל המון "לא"
זה אומר שאני חייב להתחיל עם המון בנות ("כל דבר שזז") אחרת אני לא אמצא אף אחת
לא הבנת
אם רוב הבנות יגידו לא לרוב הבנים, זה אומר שאני כגבר אקבל המון "לא"
זה אומר שאני חייב להתחיל עם המון בנות ("כל דבר שזז") אחרת אני לא אמצא אף אחת
אנונימי
כי זה שהתחיל איתה היה מכוער
אנונימי
זה תלוי אם הן מסכימות או לא
^נכון. חוק המספרים הגדולים
אנונימי
באותו הנושא: