5 תשובות
כי אנשים שהם גדלים הם רואים אנשים קטנים מהם כאנשים קטנים מאוד
אנונימי
אני לא מבין בעיקר בנות ששמות בגדים חשופים מתחת לגיל שיש להם מה לחשוף
אנונימי
שזה לא מתאים לגיל שלהן
בגיל 13 לבשתי ג'ינס נמוך עם מגפיים מטו גו וחולצה רופפת
היום הן לובשות חזייה מעדיקה שורט דפוק אותי משיין ועקבים
אני בחיים לא שפטתי ולא אשפוט אבל זה מגעיל לראות אתזה
אנונימית
שהגוף שלהן לא נתפתח לזה
ולרוב זה לא 13 זה 18 פשוט העולם המודרני הפך את זה ללגיטימי בגיל 13
היום יש תופעה שבה בנות כבר מגיל מאוד צעיר מנסות להיכנס לתבנית של "סטנדרט היופי", ואני מבין לגמרי בנות ואנשים בכללי שמתלוננים על זה כי זה באמת קצת עצוב.