10 תשובות
זה לא נורמלי בשיט וסימן לדיכאון
אם זה מוגזם כל שבוע כל היום הייתי אומרת שיצא עם חברים
שמסכנה אמא שלו שקמה אליו בלילה להאכיל אותו בתור תינוק שנתיים וגידלה אותו וחינכה אותו בשביל שישחק לה בסוני כל היום ולא יעשה כלום עם החיים שלו
אנונימית
לא יודעת אם נורמלי, אבל אני חושבת שלצערי זה די נפוץ

אני חושבת גם שאין מספיק הערכה לקונספט של השכלה במדינת ישראל
שואל השאלה:
^^הוא לא רוצה לצאת
אנונימי
זה סבבה לתקופה של היום אבל בכללי לא


שיצטרף לתנועות נוער.
אנונימית
היית רוצה שתהיה עבורך מציאות אחרת? אם שאלת את השאלה כנראה משהו מרגיש לך לא בסדר, והיית רוצה להצליח לשנות. מה מונע בעדך? מישהו עושה לך משהו שהוא לא בסדר?
שואל השאלה:
^זה לא עלי
אנונימי
^אה הבנתי. פשוט זה נשמע שאולי קורה שם משהו והוא לא משתף. ואולי הוא אפילו לא מודע בעצמו לדבר הזה. אבל עדיין מרגיש צורך להעלם מהעולם ולהיסגר בחדר.
שמע אחי זה לא נעים אולי אבל אולי זה יעבור לו שיגדל והוא יתחיל לצאת או שימצא תחביב
התחברות ל