12 תשובות
אצחק ואחזיר לו או משו
חח תלוי מי
חיבוק חזק חזק חזק
קניתי פעם לחבר טוסטר בצורת בולבול וזה דווקא היה מצחיק
אבל בכללי סתם אני אקח אתזה בצחוק
אבל בכללי סתם אני אקח אתזה בצחוק
אנונימי
תלוי ממש מי
שואל השאלה:
נגיד חבר/ה ממש טוב בהשוואה לידיד/ה
נגיד חבר/ה ממש טוב בהשוואה לידיד/ה
אנונימי
וואו אם זאת חברה אתחתן איתה
קישורים מצורפים:
אנונימי
^^^אני אגיד לה שאין לי צורך במתנה
יש לי אותה בשביל זה
יש לי אותה בשביל זה
אצחק רצח
וישרוף את זה בלג באומר בשביל הצחוק
וישרוף את זה בלג באומר בשביל הצחוק
תלוי עד כמה הבן אדם קרוב אלי אבל זה מצחיק כזה
אני אצחק ברמות ויקנה לו מצית בולבול או משהו
באותו הנושא: