11 תשובות
לא זה מגניב רצח
לא
לא
אני חושבת שהדובי נורא מקסיםם וחמודד אני לא הייתי חושבת שאת מוזרה
אנונימית
לא זה חמוד
ממש לא אחלה לגמרי
נע
לא
לא זה מגניב כזה
שואל השאלה:
אין לו שם.. יש לו שרשרת עם המילה nasty חח
אנונימית
לא. יש לי אלף בובות. אני לא בת 22 אבל זה לגיטימי ונורמלי לגמרי