9 תשובות
וואי גם לי ריל
למה כן לפרגן לה
מה היא עשתה
נולדה יפה
האישיות לא רלוונטית אם את סתם בכיף שלך לפרגן לכי על זה אבל זה לא שהיא עשתה משהו
מה היא עשתה
נולדה יפה
האישיות לא רלוונטית אם את סתם בכיף שלך לפרגן לכי על זה אבל זה לא שהיא עשתה משהו
שואל השאלה:
כי לפרגן לא עולה כסף
אם אני אעלה סרטונים לטיקטוק ארצה שבנות גם שלא מכירות אותי יעשו לייק
זה כל הקטע של פרגון זה בא מתוך אהבה לא מתוך מחשבה של מה היא עשתה
כי לפרגן לא עולה כסף
אם אני אעלה סרטונים לטיקטוק ארצה שבנות גם שלא מכירות אותי יעשו לייק
זה כל הקטע של פרגון זה בא מתוך אהבה לא מתוך מחשבה של מה היא עשתה
אנונימית
חחח אני בכלל לא עושה לסרטונים כאלה לייקים
בסוף זה יתחיל להופיע לי בפוריו בתדירות גבוהה וזה ממש לא מעניין אותי מספיק בשביל שאני אגרום לזה לקרות
בסוף זה יתחיל להופיע לי בפוריו בתדירות גבוהה וזה ממש לא מעניין אותי מספיק בשביל שאני אגרום לזה לקרות
אני לא כזאת
אני לא עושה לייק כדי לפרגן אלא כדי לראות עוד תוכן דומה, ואני לא אוהבת לראות תוכן כזה בפוריו שלי
אני לא עושה לייק כדי לפרגן אלא כדי לראות עוד תוכן דומה, ואני לא אוהבת לראות תוכן כזה בפוריו שלי
גם אני בול כמוך חחח
וואי גם אני חושבת על זה מלא
זה הדבר הכי ריל שראיתי בחיים
אני בעד לפרגן לכל הבנות אבל מבינה אותך האמת לא חשבתי על זה בכלל
באותו הנושא: