12 תשובות
אין על אהבה מה זה
שואל השאלה:
לא תמיד
לצה לחשוב שלילי
אנונימי
זה קורה לבד, לאט לאט חווים את הרגש ומבינים בסופו של דבר.. מבינים כשנגיד את מתרגשת מסתם לראות אותו, הגוף שלך מגיב אחרת למגע שלו, כשהשם שלו עולה את ישר מתרגשת, לב פועם חזק מלהיות איתו, דברים שהוא אומר מרגשים אותך, כל דבר הוא חושב משמעותי בשבילך.. דברים כאלה
זה טוב ויפה ומדהים עד שמישהו מרסק לך את הלב לפירורים.
יואו גרמת לי להתרגשש
היום יבוא
אני מאמינה בכך
תקשיבי... את תפגשי המון אנשים בחיים שלך ואני מתכוונת המוןן אני בטוחה שלפחות 65% חשבו איך זה יהיה אם תהיי האישה שלהם ומתוך ה-65% אנשים האלה אני די בטוחה ש-35% מהם אהבו את הרעיון הזה שתהיי האישה שלהם אז אין מה לדאוג כול דבר קורה בזמן שלו
זאת באמת הרגשה מדהימה
וככל שזה יותר מדהים ככה יותר קשה להתגבר ולשכוח.
גם אני חשבתי על זה, המון חשבו על זה. הם חשבו שהם לא מספיק טובים או לא מבינים איך מישהו הסתכל עליהם בצורה של בעל ואישה. אבל אנשים לא תמיד חושבים על זה, אנשים מתאהבים.
עוד יגיע
אנונימית
אהבה זה כאב
כל דבר בעיתו והכל לטובה
הכל מכתוב - הכל כתוב מראש
וואי כן! אני אוהבת לראות דברים כאלה