6 תשובות
אנחנו נראה מה שאנחנו רוצות זה הגוף שלנו
אתה בא ממקום טוב אבל זה עדיין הגוף שלנו ואם מישהו רוצה להראות מהגוף שלה זו בחירה שלה
אתה בא ממקום טוב אבל זה עדיין הגוף שלנו ואם מישהו רוצה להראות מהגוף שלה זו בחירה שלה
אני מסכימה איתך, אני רואה בנות מסביבי ובאמצע הרחוב וזה ממש מבייש אותי לראות אותן ככה.
וכן אני דתייה אבל לא קיצונית. אבל לכל אלה שחושבות שללכת ברחוב עם חזייה ושורטס שתדעי לך שזה לא יפה בעיני הרבה אנשים ואלה שכן הם מסתכלים על הגוף ולא על האופי בדרך כלל.....
וכן אני דתייה אבל לא קיצונית. אבל לכל אלה שחושבות שללכת ברחוב עם חזייה ושורטס שתדעי לך שזה לא יפה בעיני הרבה אנשים ואלה שכן הם מסתכלים על הגוף ולא על האופי בדרך כלל.....
שיעשו מה שהן רוצות למע מי אתע???
אני לא מסכימה.
אף אחת כמעט לא רוצה צומי מהאנשים שיסתכלו עליה רק בגלל הגוף שלה.
כאילו באמת, כולנו יודעות שאותם הטיפוסים שמחפשים רק גוף אלה אנשים שאף אחת לא רוצה לחיות לצידם.
אני מתלבשת הרבה פעמים חושפני יחסית (לא עכשיו חזיה ותחתונים או משהו אבל שמלה או חולצה עם מחשוף וכאלה).
ברור שיש כאלה שמחפשות צומי אבל אי אפשר להכליל ואני בטוחה שהרוב לא.
אף אחת כמעט לא קונה בגדים רק כי הם חושפניים. קונים בגדים כי הם יפים ונראים טוב, אם הם חושפים על הדרך זה לא משהו שאמור למנוע ממני לקנות אותם.
זה כבר התחיל באמת לעצבן אולי שכל שני וחמישי יש את השאלה הזאת.. כאילו מה כל כך קשה לאנשים להבין שאנחנו יכולות להתלבש בשביל עצמנו כי הבגד יפה וכי אנחנו אוהבות אותו?! זה באמת נשמע עד כדי כך קלוש מהמציאות?!
אתה לא חייב להסתכל (והרוב יעדיפו שאף אחד לא יעמוד ויבחן להן את הגוף כי זה פשוט משפיל).
באינסטגרם שלי אני עוקבת אחרי דיסני, מארוול, עמודים של ציירים ואנימטורים, יוצרים של כמה סדרות אנימציה כמו גרוויטי פולס וכאלה וכמה חברות שלי. אף אחד לא מעלה את התחת שלה לשום מקום וגם לא אני.
אני מודעת לעצמי ולגוף שלי. אני יודעת איזה בגדים מחמיאים לי ואיזה לא. אני יודעת מה אני אוהבת ללבוש ומה פחות.
*ותאמין לי שאף אחד לא יתן לי צומי ברק כי הוא נחשף לגוף השטוח שלי ומזל שכך*
אף אחת כמעט לא רוצה צומי מהאנשים שיסתכלו עליה רק בגלל הגוף שלה.
כאילו באמת, כולנו יודעות שאותם הטיפוסים שמחפשים רק גוף אלה אנשים שאף אחת לא רוצה לחיות לצידם.
אני מתלבשת הרבה פעמים חושפני יחסית (לא עכשיו חזיה ותחתונים או משהו אבל שמלה או חולצה עם מחשוף וכאלה).
ברור שיש כאלה שמחפשות צומי אבל אי אפשר להכליל ואני בטוחה שהרוב לא.
אף אחת כמעט לא קונה בגדים רק כי הם חושפניים. קונים בגדים כי הם יפים ונראים טוב, אם הם חושפים על הדרך זה לא משהו שאמור למנוע ממני לקנות אותם.
זה כבר התחיל באמת לעצבן אולי שכל שני וחמישי יש את השאלה הזאת.. כאילו מה כל כך קשה לאנשים להבין שאנחנו יכולות להתלבש בשביל עצמנו כי הבגד יפה וכי אנחנו אוהבות אותו?! זה באמת נשמע עד כדי כך קלוש מהמציאות?!
אתה לא חייב להסתכל (והרוב יעדיפו שאף אחד לא יעמוד ויבחן להן את הגוף כי זה פשוט משפיל).
באינסטגרם שלי אני עוקבת אחרי דיסני, מארוול, עמודים של ציירים ואנימטורים, יוצרים של כמה סדרות אנימציה כמו גרוויטי פולס וכאלה וכמה חברות שלי. אף אחד לא מעלה את התחת שלה לשום מקום וגם לא אני.
אני מודעת לעצמי ולגוף שלי. אני יודעת איזה בגדים מחמיאים לי ואיזה לא. אני יודעת מה אני אוהבת ללבוש ומה פחות.
*ותאמין לי שאף אחד לא יתן לי צומי ברק כי הוא נחשף לגוף השטוח שלי ומזל שכך*
אנונימית
מה מה מה מה
כאילו כן עצוב שזה מה שהחברה שלנו מציגה כיום.
אבל אם זה מה שהיא אוהבת מי אתה שתגיד לה לא זה מה שהיא רוצה
כאילו כן עצוב שזה מה שהחברה שלנו מציגה כיום.
אבל אם זה מה שהיא אוהבת מי אתה שתגיד לה לא זה מה שהיא רוצה
אנונימית
תשמע , אני גם מעלה תמונות חשופות אבל זה הגוף שלי ואני אחליט עליו למרות שיש משהו במה שאתה אומר וצריך לכבד, אבל אתה גם לא יכול לשפוט מישהי לפי מה שהיא לובשת
אנונימית