3 תשובות
שואל השאלה:
לחכות*
אנונימי
כשאתה מתניע את האוטו זה לא מבזבז מצבר זה מבזבז דלק... המצבר נטען כשהמנוע דלוק
מקסימום תפתח חלון ואם חם לך אז שין סוודר או משו לא?