15 תשובות
תמשיכי, אין לך ככ מה לעשות
אם ממש חשוב לך הקשר וזה איתו אז תמשיכי
ותנסי להבין כזה למה הוא ככה
שואל השאלה:
הוא אומר שזה כי אין לו מה להגיב זה סתם מבאס
אנונימי
מזדהה איתו זה קורה הרבה, נראלי שהוא פשוט לא פתוח מספיק, יענו כן יש לו מה לומר אבל הוא לא חושב שאת תביני
הוא כנראה לא רגיל לזה..
והוא מרגיש סגור כזה
שואל השאלה:
מה אני יכולה לעשות כדי לגרום לו להרגיש בנוח ולשנות את זה? אני ממש מנסה כל הזמן לדבר איתו ולפתח שיחות ולהחמיא לו
אנונימי
זה פשוט עם הזמן
שואל השאלה:
אז להמשיך לדבר איתו כרגיל?
אנונימי
כן, אבל הוא כנראה ישים לב שזה מפריע לך שהוא פתאום שותק, אז השיחות יהיו מוזרות רצח
המפתח זה לזרום
שואל השאלה:
אמרתי לו על זה והוא אמר שאין לו מה להגיב
אנונימי
על מה
שואל השאלה:
שאלתי אותו למה הוא משאיר על seen והוא ביקש סליחה ואמר שאין לו מה להגיב
אנונימי
נורמלי לחלוטין, פשוט תנסי לא לשאול אותן שאלות של מילה אחת, תשאלי אותו שאלות עם תשובות ארוכות
שואל השאלה:
סבבה תודה ❤
אנונימי