6 תשובות
כל אחד ותחום העניין שלו, אני הייתי הולכת על אוניברסיטה.
לך תלמד משחק..תעשה את מה שאתה אוהב אבל תעשה את זה רציני תלך ללמוד משחק לא סתם לנסות להתקבל תצליח שמה ותתקדם הלאה
אני הייתי רוצה ללמוד משחק
אנונימית
אתה לא יודע מה יקרה***
תעשה את שנהם או רק באונברסיטה כי שחקן אתה יודע מה יקרה