8 תשובות
שואל השאלה:
בקיצור דתי/אתאיסטי
בקיצור דתי/אתאיסטי
אנונימית
אבל מי אמר שלדתיים או לכאלה שמאמינים באלוהים אין חיים
לא בהכרח כל מי שאתאיסט חושב שאין חיים אחרי המוות, וגם לא בהכרח כל מי שדתי הוא "סובל"..
אבל הייתי מעדיפה את השני אם כבר.
אבל הייתי מעדיפה את השני אם כבר.
אתאיסטי ללא ספק
אפשר פשוט גם לחיות את החיים מבלי לחשוב על זה
אממ סטטיסטיקות מראות שהאפשרות של האמונה עדיפה (מבחינת אושר).
שואל השאלה:
לא יןדעת פשןט אמונה באלוהים נשמע לי דבר כל כך טיפשי אני מצטערת
אני לא מנסה לפגוע במישהו או לזלזל למרות שזה די מה שאני עושה אבל זה פשוט הניסוח שלי די קשה לי לנסח את עצמי טוב
זה מרגיש לי כל כך מטומטם להאמין שישות כלשהי יצרה אותנו ושהיא יצרה הכל בשבילנו ומשגיחה עלינו ושומרת עלינו
אנחנו בסך הכל בעלי חיים שהפתחו קצת יותר ולדעתי בני האדם המציאו את אלוהים רק כדי לא לפחד ולהתמודד עם דברים שהם לא מבינים ולא יבינו אף פעם (כמו מוות)
לא יןדעת פשןט אמונה באלוהים נשמע לי דבר כל כך טיפשי אני מצטערת
אני לא מנסה לפגוע במישהו או לזלזל למרות שזה די מה שאני עושה אבל זה פשוט הניסוח שלי די קשה לי לנסח את עצמי טוב
זה מרגיש לי כל כך מטומטם להאמין שישות כלשהי יצרה אותנו ושהיא יצרה הכל בשבילנו ומשגיחה עלינו ושומרת עלינו
אנחנו בסך הכל בעלי חיים שהפתחו קצת יותר ולדעתי בני האדם המציאו את אלוהים רק כדי לא לפחד ולהתמודד עם דברים שהם לא מבינים ולא יבינו אף פעם (כמו מוות)
אנונימית
שואלת השאלה אני מסכים איתך
שלחי לי הודעה בפרטי אם בא לך
שלחי לי הודעה בפרטי אם בא לך
באותו הנושא: