3 תשובות
ניסיון זה המורה הכי טוב
אם אתה ממש ביישן ולא רוצה ברחוב יש אפליקציית היכרויות אין יותר מדי מה להסביר תהיה אתה
כשאתה עם אנשים שאתה אוהב ומרגיש בנוח איתם, איך אתה מתנהג?
באותה דרך תדבר איתן.
מן הסתם בהתחלה להזהר מאמירות קיצוניות מידי כי אין לדעת מה העמדה של הגברת בנושאים בעייתים לשיחה אבח באופן כללי פשוט ככה כמו שאתה.
חלק מאותן בחורות שתנסה לדבר איתן יכולות לחשוב שאתה לא מספיק מעניין או לא מספיק מושך כי אתה לא משחק איתן משחקוים, כי אתה לא בא בפוזה וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות.
כשתהיה מי שאתה ותראה את עצמך מישהי שתתאים לך תרגיש את זה ותאהב את זה והקליק ביניכם יהיה מהיר. בסוף אתה מחפש מישהי שתראה אותך,בגלל זה להיות מי שאתה יהיה הכי טוב.
בפעם הראשונה שבאמת התחלתי עם מישהי (פנים מול פנים) פשוט הרגשתי שאני חייב לדבר איתה, ולמרות שזה הביך אותי חיכיתי קצת וניגשתי אליה, היא הייתה במדים אז חירטטתי שהיא מוכרת לי מהבסיס שלי, סתם כדי להתחיל שיחה כאילו במקרה. ואז כל דבר שהיא אמרה דיברתי כאילו אני מדבר עם מישהו ששאני כבר מכיר, לא נתתי למוח שלי לצעוק "בחורהה בחורהה" ולשתק אותי.
זה עדיין היה מביך קצת ומלחיץ ומסתבר שהיא שמה לב לזה לגמרי ומסתבר שגם גמגמתי בחלק מהזמן, אבל ניהלתי שיחה עם מישהי שלא הכרתי כמה דקות קודם לכן אז זה היה בסדר, וגם מסתבר שהיא חשבה שזה חמוד. אז דוגרי אם אתה מפחד לדבר אם מישהי פשוט תדע שאם היא מתאימה לך היא תתחבר גם למבוכה שתשדר וכו וכו. אם לא אז יהיה לך מביך קצת ותאמין לי שכמה שעות קדימה והיא אפילו לא תזכור את הפרצוף של הבחור שהתחיל איתה והיא דחתה. אז מה אם זה היית אתה, מי כבר יודע.
המון בהצלחה מלך
באותה דרך תדבר איתן.
מן הסתם בהתחלה להזהר מאמירות קיצוניות מידי כי אין לדעת מה העמדה של הגברת בנושאים בעייתים לשיחה אבח באופן כללי פשוט ככה כמו שאתה.
חלק מאותן בחורות שתנסה לדבר איתן יכולות לחשוב שאתה לא מספיק מעניין או לא מספיק מושך כי אתה לא משחק איתן משחקוים, כי אתה לא בא בפוזה וזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות.
כשתהיה מי שאתה ותראה את עצמך מישהי שתתאים לך תרגיש את זה ותאהב את זה והקליק ביניכם יהיה מהיר. בסוף אתה מחפש מישהי שתראה אותך,בגלל זה להיות מי שאתה יהיה הכי טוב.
בפעם הראשונה שבאמת התחלתי עם מישהי (פנים מול פנים) פשוט הרגשתי שאני חייב לדבר איתה, ולמרות שזה הביך אותי חיכיתי קצת וניגשתי אליה, היא הייתה במדים אז חירטטתי שהיא מוכרת לי מהבסיס שלי, סתם כדי להתחיל שיחה כאילו במקרה. ואז כל דבר שהיא אמרה דיברתי כאילו אני מדבר עם מישהו ששאני כבר מכיר, לא נתתי למוח שלי לצעוק "בחורהה בחורהה" ולשתק אותי.
זה עדיין היה מביך קצת ומלחיץ ומסתבר שהיא שמה לב לזה לגמרי ומסתבר שגם גמגמתי בחלק מהזמן, אבל ניהלתי שיחה עם מישהי שלא הכרתי כמה דקות קודם לכן אז זה היה בסדר, וגם מסתבר שהיא חשבה שזה חמוד. אז דוגרי אם אתה מפחד לדבר אם מישהי פשוט תדע שאם היא מתאימה לך היא תתחבר גם למבוכה שתשדר וכו וכו. אם לא אז יהיה לך מביך קצת ותאמין לי שכמה שעות קדימה והיא אפילו לא תזכור את הפרצוף של הבחור שהתחיל איתה והיא דחתה. אז מה אם זה היית אתה, מי כבר יודע.
המון בהצלחה מלך
באותו הנושא: