11 תשובות
הירושה
שואל השאלה:
ggwp
ggwp
אנונימי
שואל השאלה:
הם גורמים לסבל על מה אתה מדבר
הם גורמים לסבל על מה אתה מדבר
אנונימי
החדר שלי בבית שלהם.
סתם. אמנם אני לא סובלת את אבא שלי בלשון המעטה אבל את אמא שלי אני מאוד אוהבת.
והם גרושים;)
סתם. אמנם אני לא סובלת את אבא שלי בלשון המעטה אבל את אמא שלי אני מאוד אוהבת.
והם גרושים;)
שואל השאלה:
כיף לך
כיף לך
אנונימי
יש להם ניסיון חיים עשיר יותר מלך והם יכולים לעזור בכל מיני דברים
הם מכירים אותך מגיל 0
הם מכירים אותך מגיל 0
הם תמיד שם בשבילך. לפחות שלי כאלה.
שואל השאלה:
כיף לכם
כיף לכם
אנונימי
שואל השאלה:
ההורים שלי רק יודעים להגיד לכולם שאני חרא
ההורים שלי רק יודעים להגיד לכולם שאני חרא
אנונימי
פעם היה לי חרא קשר עם ההורים, משהו מזעזע, קרו הרבה דברים מאז והקשקר השתפר ממש
קשק טוב עם ההורים זה דבר חשוב, אל תוותר על זה
קשק טוב עם ההורים זה דבר חשוב, אל תוותר על זה
האמת שלא כיף לי. הייתי גרה עד לפני שנה אצל אבא שלי וזה פשוט היה מזעזע.
העובדה שאני גרה איתו מגיל 4 זה רק הלך והחמיר. כשהגעתי לגיל 13 הוא התחיל לעשות לי את המוות, התעלל נפשית וזה פגע בי מאוד
גם אמא שלי לפעמים יש לה יציאות אבל בגדול היא אישה מאוד חכמה ואני מאוד אוהבת אותה.
גם היא גדלה עם זוג הורים "לא מחוברים" עברה לגור לבד בגיל 16 ואבא שלה נפטר אחרי 4 שנים
והיום בלי עין הרע טוב לה מתמיד 555. לא להתייאש.
העובדה שאני גרה איתו מגיל 4 זה רק הלך והחמיר. כשהגעתי לגיל 13 הוא התחיל לעשות לי את המוות, התעלל נפשית וזה פגע בי מאוד
גם אמא שלי לפעמים יש לה יציאות אבל בגדול היא אישה מאוד חכמה ואני מאוד אוהבת אותה.
גם היא גדלה עם זוג הורים "לא מחוברים" עברה לגור לבד בגיל 16 ואבא שלה נפטר אחרי 4 שנים
והיום בלי עין הרע טוב לה מתמיד 555. לא להתייאש.
באותו הנושא: