14 תשובות
בפיזיקה הבגרות בדיחה ובביו פחות
שואל השאלה:
באמת שזה לא פייר
באמת שזה לא פייר
אנונימי
הודיעו שלוקחים מגן בפיזיקה?
איפה הודיעו על כך?
לא שמעתי על זה
לא שמעתי על זה
פיזיקה אחת הבגרויות הקשות לעומת ביולוגיה
כנראה כי פיזיקה זה רק 15% מהציון הסופי שלהם
וביולוגיה זה 55% מהציון הסופי שלנו
וביולוגיה זה 55% מהציון הסופי שלנו
^^ספציפית מעבדה פיזיקה קלה יותר
ואם אתה גם בביו וגם בפיזיקה, פיזיקה פנימי וביו חיצוני
ואם אתה גם בביו וגם בפיזיקה, פיזיקה פנימי וביו חיצוני
^תודה!
^^^^שלא תטעי ביולוגיה זה גם לא כזה פשוט כמו שזה נשמע
לא יודע איך זה ביחס לפיזיקה אבל בכללי ביולוגיה זה לא כזה פשוט
לא יודע איך זה ביחס לפיזיקה אבל בכללי ביולוגיה זה לא כזה פשוט
שואל השאלה:
אני מדבר על שנה שעברה, וגם השנה מי שבביולוגיה לוקחים לו מגן בפיזיקה במעבדה
אני מדבר על שנה שעברה, וגם השנה מי שבביולוגיה לוקחים לו מגן בפיזיקה במעבדה
אנונימי
אה, שאמרתי שפיזיקה זה 15% מהציון הסופי שלהם התכוונתי להשנה
שנה שעברה לא יודע איזה בגרות של פיזיקה התבטלה להם
שנה שעברה לא יודע איזה בגרות של פיזיקה התבטלה להם
שנה שעברה ביטלו לכם בגרות מעבדה
פשוט לא רוצים שכל הבגרות שלכם תהיה מורכבת מציונים פנימיים.. גם בפיזיקה זה מחולק ליותר שאלונים מלכם, ולא הייתה אפשרות לגשת לעומת עכשיו שיש
פשוט לא רוצים שכל הבגרות שלכם תהיה מורכבת מציונים פנימיים.. גם בפיזיקה זה מחולק ליותר שאלונים מלכם, ולא הייתה אפשרות לגשת לעומת עכשיו שיש
שואל השאלה:
איזה בגרות בדיוק ביטלו לנו? לי כתלמיד במגמת ביולוגיה לא ביטלו שום בגרות
איזה בגרות בדיוק ביטלו לנו? לי כתלמיד במגמת ביולוגיה לא ביטלו שום בגרות
אנונימי
אז לחלקכם
באותו הנושא: