9 תשובות
לא הייתי מזמינה
זה מחיר הזוי
יקר ממש לא הייתי מזמינה מהם
זה עולה יותר מהארוחה
מה אין מצב
אולי לקחת מסניף רחוק ממך?
זה בגלל שעכשיו העובדים מביאים משלוח מהאוויר
מה 90 שקל למשלוח? משלוח בכל מקום בערך הממוצע זה 30 וזה עוד מקדונלד'ס שמסעדה זה לא איזה חוצפה, אבל אני הזמנתי פעם זה לא עלה ככה
אנונימית
זה מחיר הזיה
מקדונלדס לא כשרים
אנונימית
קשקשן, 90 ש"ח מינימום הזמנה לא דמי משלוח.....