10 תשובות
כן
תגידי תודה שיש לך טלפון
תגידי תודה שיש לך טלפון
אז ריך אץ בפלאפון
אנונימית
כל הורה והחינוך שלו תדעי הורים שלנו יודעים מה הכי טוב לנו
אם הם מימנו אותו אז כן
כן
אל תבריזי מספורט
אל תבריזי מספורט
שואל השאלה:
^
אבל אין לי כוח להגיעע
סתם מעייף
^
אבל אין לי כוח להגיעע
סתם מעייף
בעיה שלך תכבדי את ההחלטה שלהם
אבל זה עדיין לימודים
תלוי בת כמה את
כן
באותו הנושא: