5 תשובות
די בטוח שהפסיקו לייצר, אני לפחות לא ראיתי שנים כבר
לא, הפסיקו ליצר
נראה לי לא קיים יותר..
הלוואי שהיה! אבל במקום זה יש רק צ'יטוס גבינה שהוא בצורת מקלות כזה
פחות טעים, אבל קצת מזכיר