12 תשובות
אמאלה הייתי ישנה על העץ חחח
הפוביה של העכבישים הולכת לחזור הקיץ
איי זאת הזאת עם העגיל בגבה שוב
^יש בעיה?
מה כבר שכחת את התקרית עם הג'וקים בחדר שלי, זה עכשיו הם עברו בגלגול אחר לחדר שלה
אהה
זה אתה חח
תקשיב המוח שלי מוחק כל פיפס קטן שכבר שכחתי מה היה
חחח אני לא כי בסוף לא ישנתי בכלל
בקטנה מקסימום עקיצה אם בכלל, אין שום סיבה שלא תעשי ממנו פירה
שואל השאלה:
איכס מגעיל מצטערת בשבילך.
אדל מה שמפחיד אותי זה שאם זה באמת העכביש הזה אז זה עכביש ארסי לבני אדם
לי היו תיקנים גרמנים בחדר שצצו רק מתי שהיה חושך אז עד 5 בבוקר השארתי ער בחושך לתפוס אותם, תעשי את אותו הדבר