6 תשובות
לא מוכרים וזה היה הכי טעם בעולם
לא
שואל השאלה:
איזה באסה זה היה הכי טעים
איזה באסה זה היה הכי טעים
אנונימית
לך לבני ברק יש שם מאגרים של חטיפים עוד מ1980
לצערי לא :(
נראלי לא
באותו הנושא: