17 תשובות
נדיר בעיניי
ככה זה אמור להיות
עצוב שזה הנורמה
אנונימי
סבבה לגמרי בעיניי
לא צריך לקרות, העול הכלכלי צריך להתחלק באופן שווה
שואל השאלה:
אם זה אוכל אין לי מה להתקמצן עלינו
אני רוצה לאכול טוב ומשלם עליה על הדרך
אם יגיע מצב רע חלילה אז היא תעזור בטח
אנונימי
מושלם ככה הכי טוב
כמובן שמישהי תענה ככה^
^חח מה? מה הבעיה?
אני אבשל לו מה שהוא רוצה ואקנה לו מתנות רק שישלם עליי כשאנחנו יוצאים לאכול מחוץ לבית
למי שיש את היכולת הכלכלית זה מקסים בעניי
שואל השאלה:
שמע אני יכול להבין
אני מפנק את האישה שלי והיא מחזירה לי ככה או ככה
אנונימי
יש לא מעט גברים שיענו ככה גם.
אני יכולה להגיד שזה האידיאל בעיניי אבל אם גבר יבקש ממני לשלם גם אני אעשה את זה בלי להרים גבה ואני אפילו אציע לשלם מעצמי בלי שום בעיה לשלם.
תפסיקו לחפש בכוח.
כאילו כן זה נשמע נחמד אבל אני לא ארגיש טוב עם עצמי
^^^^^בעיה בעיה גדולה
לא אמור להיות נורמלי
בתור אישה
אנחנו אמורות לשלם על עצמנו גם
אחלה, בן זוג שלי גם לא נותן לי לשלם אבל לפעמים אני מתעקשת ומשלמת בכל זאת אבל כן רוב הפעמים זה הוא
לא. תפסיקו לנרמל את זה שהגבר צריך לשלם לכן על אוכל כל הזמן.
אם כבר בנות יכולות להתחיל לבשל לעצמן לגבר שלהן.