10 תשובות
בהתחלה כן בהמשך לא
לא תמיד אבל כן לרוב
לא
כן.
4AM
בדייטים הראשונים כן אבל במהלך הקשר כבר לא
תלוי, אם זה גבר כמוני שמרוויח 1,185 ש"ח בחודש, אז רק פעמים ראשונות ואחר כך חצי חצי.
אבל אם נגיד הוא מרוויח 30,000 ש"ח זה כבר סיפור אחר
לא בהכרח
מי שרוצה שישלם, מגדר לא ממש משנה אלא אם כן הוא מיליונר ואז ברור שישלם
בתור בחורה, אני מעריכה כל שקל ובכללי לא נעים לי שמשלמים עליי, ואני לא אחת שמתחשבנת,
אבל ברגע שמתחילים לצאת, זה מראה על גבריות וג'נטלמן כשהוא בא לשלם, (אני תמיד תמיד תמיד אציע להשתתף) אבל עדיין אשמח שהגבר יראה בפעם הראשונה תחושה כזו של גבריות לא יודעת להסביר, בפעמים אחר כך באמת לא משנה לי,
ואם הוא חייל או שאין הרבה כסף לבזבז עכשיו אז גם סבבה, יש דרכים אחרות להרשים, מצידי אפשר גם סיבוב בשכונה לשבת על ספסל או בחוף ים, זה באמת לא משנה
אם יש שניים?
^^ תשובה נהדרת, זה בול איך שזה אמור להיות