12 תשובות
אני חושב שזה הגיוני, אבל זה לא אידיאלי, אני הייתי שנתיים במערכת יחסים שילמתי הכל עשיתי הכל וכן היה עוזר לי במיוחד שאני חייל שהיא הייתה עוזרת לי קצת , יצאתי מהזוגיות ופתאום קלטתי שהוצאתי איזה 50 אלף שקל עליה
רק אם זה גם הגיוני לצפות שהאישה תמיד תנקה את הבית ותכין אוכל
זה הגיוני אבל לא תמיד, כן בחודש/חודשיים ראשונים אבל אחר כך זה צריך להיות גם האישה
אם את:
נאמנה לו, בתולה, מכינה לו אוכל, נשית. כן חד משמעית כן והוא צריך עוד לעשות הרבה בשבילך.

הבעיה מתחילה שזה לא המצב והדרישות הן כאלה מרוב הנשים
ממש לא הגיוני לא כל גבר רוטשילד דייט ראשון שני עוד עובר אבל דייט שלישי שהבחורה תנסה לשלם חלק
בתנאי שזה הגיוני שהאישה מבשלת ומנקה
אנונימי
לא במציאות של ימינו.
כן
לאנשים מעל גיל 21 עם עבודה יציבה ואפשרות כלכלית לדעתי זה האידיאל אבל שיוצאים בגיל נוער אי אפשר לצפות שילד בן 16 ישלם
אנונימית