3 תשובות
אימפולסביות & נסיון לחסות את הרגש הרע, ואז זה נותן תחושה מספקת לזמן קצר וזה מ
אנונימית
מנטליות של עוני ופרדיגמות שליליות שאספת
זה הרגשה רעה שתוך שניה מתבזבז הכסף שעבדת עליו כאילו יחבית לכמה שעובדים על כסף מבזבזים הרבה וזה מבאס נכון טבל אם לא מבזבזים כל שבוע אלא כל חודשיים זה הרגשה יותר טובה
באותו הנושא: