התחברות
הרשמה
אם אני מוציאה גימלים ואני מרגישה סביר,אני יכולה לעשות שיעורי נהיגה?
7 ביולי 2025, 09:13
חיילים
3 תשובות
עדיף שלא
אנונימי
אם לא יודעים שאת עושה, בטח
J
Just_someone
אסור שיגלו
מ
מבוגרוס
באותו הנושא:
הי אני לאחרונה מוציאה הרבה גימלים ואני רק בחפיפה אז אין לי אחריות אבל אני עדיין מרגישה ממש רע . כמה זה באמת נורא?
אם אני מוציאה היום ב16:30 בבוט של הגימלים 2 גימלים עד איזה יום אני בבית?
אם אני מוציאה גימלים וטסה לאילת בזמן הגימלים יכולים לראות אתזה?
אם אני מוציאה גימלים היום כמה גימלים אני צריכה בשביל שזה יהיה עד יום חמיש
אם קיבלתי ריתוק ואני מוציאה גימלים, אני אצטרך להשלים?
אם אני מוציאה גימלים אז הגימל מתחיל יום אחרי נכון?
מוציאה המון גימלים בצבא ויש לי רגשות אשמה.
איך אני מוציאה גימלים?
אני מרגישה על הפנים, ואני לא רוצה להוציא גימלים כדי לא לדפוק שוטרים אחרים, מה לעשות?
אם לא הצלחתי להוציא גימלים, ואני ממש לא מרגישה טוב אני יכולה לחתום יום חופש?
אם אני מוציאה 2 גימלים מהיום, שזה יהיה למחר ומחרתיים, מתי מתחדשים לי הגימלים?