3 תשובות
תנסה למצוא חברים מהאינטרנט, זה לא הוציא אותי מהמצב אבל זה כן מעודד
הי,
תודה שאתה משתף מצבך הנפשי וזה לא מובן מאליו.
אני חש כאב רב בדבריך וליבי אתך.
במצב של דיכאון קשה מאד בכוחות עצמיים לצאת מהמצב וחשוב לקבל עזרה מקצועית.
שתף את הוריך או מבוגר אחראי אחר שאתה סומך עליו והתיעץ עימהם. פנה לרופא המשפחה שיפנה אותך לעזרה מקצועית שמתאימה לך ויש אפשרויות שונות.
אם אתה חש צורך לדבר עם מישהו
אפשר גם לפנות לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך שיפור במצב הנפשי בהקדם.
תודה שאתה משתף מצבך הנפשי וזה לא מובן מאליו.
אני חש כאב רב בדבריך וליבי אתך.
במצב של דיכאון קשה מאד בכוחות עצמיים לצאת מהמצב וחשוב לקבל עזרה מקצועית.
שתף את הוריך או מבוגר אחראי אחר שאתה סומך עליו והתיעץ עימהם. פנה לרופא המשפחה שיפנה אותך לעזרה מקצועית שמתאימה לך ויש אפשרויות שונות.
אם אתה חש צורך לדבר עם מישהו
אפשר גם לפנות לער"ן באופן אנונימי באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, בצ'אט אנונימי https://sahar.org.il
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-6786776, במייל: [email protected]
או באינסטגרם ובטיקטוק שלנו elem.digital.
מאחל לך שיפור במצב הנפשי בהקדם.
היי לך,
חלפו כמה ימים מאז שכתבת פה ומקווה שאתה מרגיש יותר בטוב ולו במעט.
נשמע מהמלים שלך שאתה רגיש לגלים שעוברים בך, דואג לא לשקוע...אולי מנסה לדלג מעליהם. מבינה ממה שכתבת שאתה מעסיק את עצמך, משערת שלא תמיד קל להביא את עצמך לכדי מעשה... לא יכולה לדמיין כמה מאמץ נדרש כדי לאסוף כח לא להישאב פנימה. ניכר עד כמה אתה משתוקק לשינוי, להצליח לראות את האור באופק.
כמה לא מובן מאליו שבחרת לכתוב פה ולשתף. לא קל להישאר לבד עם התחושות שמציפות. לעתים לפנות לאיש מקצוע יכול להקל ולתת כלים להתמודד.
באתר של עמותת סה"ר יש רשימה של ארגוני סיוע בתחומים שונים. מצרפת את הקישור למקרה שתרצי לבדוק אם יש ארגון שתרגיש שיוכל לסייע לך https://did.li/gx2cn
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו - אפשר לדבר, לפרוק, לשתף. המתנדבים שלנו שם בשבילך. מצרפת את הקישור לצ'אט למקרה שתרצה ליצור קשר.
שלך,
מתנדבת סה"ר
חלפו כמה ימים מאז שכתבת פה ומקווה שאתה מרגיש יותר בטוב ולו במעט.
נשמע מהמלים שלך שאתה רגיש לגלים שעוברים בך, דואג לא לשקוע...אולי מנסה לדלג מעליהם. מבינה ממה שכתבת שאתה מעסיק את עצמך, משערת שלא תמיד קל להביא את עצמך לכדי מעשה... לא יכולה לדמיין כמה מאמץ נדרש כדי לאסוף כח לא להישאב פנימה. ניכר עד כמה אתה משתוקק לשינוי, להצליח לראות את האור באופק.
כמה לא מובן מאליו שבחרת לכתוב פה ולשתף. לא קל להישאר לבד עם התחושות שמציפות. לעתים לפנות לאיש מקצוע יכול להקל ולתת כלים להתמודד.
באתר של עמותת סה"ר יש רשימה של ארגוני סיוע בתחומים שונים. מצרפת את הקישור למקרה שתרצי לבדוק אם יש ארגון שתרגיש שיוכל לסייע לך https://did.li/gx2cn
כמתנדבת בעמותת סה"ר, מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו - אפשר לדבר, לפרוק, לשתף. המתנדבים שלנו שם בשבילך. מצרפת את הקישור לצ'אט למקרה שתרצה ליצור קשר.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: