20 תשובות
כולנו
להבין ממה נובעת ההרגשה
תוכל לפרט?
תוכל לפרט?
הדבר הראשון זה ללמוד איך איך ליהנות גם עם הבדידות שלך, אחרי זה כבר יפתח לך עולם חדש ובזכות זה תדע מה אתה אוהב שמעסיק אותך ולאט לאט תצליח
זה קשה, מאוד, מכיר את ההרגשה, אבל אם לא תנסה לא תצליח מלך :).
זה קשה, מאוד, מכיר את ההרגשה, אבל אם לא תנסה לא תצליח מלך :).
לשתות קפה ולעשות משהו שיעזור לצאת מהמצב הזה
הלו גבר
למצוא את התחביב שבשבילו יהיה לך כיף לקום בבוקר
למצוא את התחביב שבשבילו יהיה לך כיף לקום בבוקר
שואל השאלה:
זה לא שאין לי תחביבים ותעסוקה יש
וכם חברים לא חסר
פשוט פתאום יש לי הרגשה שאני לבד וקשה לי
זה לא שאין לי תחביבים ותעסוקה יש
וכם חברים לא חסר
פשוט פתאום יש לי הרגשה שאני לבד וקשה לי
אנונימי
^ יש לך תחביבים ותעסוקה זה מצוין
תנסה באמת ליהנות מהם כשאתה לבד לגמרי, אפילו בחדר שלך כשאין אף אחד, אם לא תצליח תנסה לעשות אפילו משהו חדש ש'יצית' את ההנאה הזאת שאתה רוצה להרגיש
לא משנה כמה זמן זה יקח אל תוותר אח.
תנסה באמת ליהנות מהם כשאתה לבד לגמרי, אפילו בחדר שלך כשאין אף אחד, אם לא תצליח תנסה לעשות אפילו משהו חדש ש'יצית' את ההנאה הזאת שאתה רוצה להרגיש
לא משנה כמה זמן זה יקח אל תוותר אח.
שואל השאלה:
אבל המחשבות לא עוזבות אותי
כל הזמן יש לי מחשבות שגורמות לי לעצב
אבל המחשבות לא עוזבות אותי
כל הזמן יש לי מחשבות שגורמות לי לעצב
אנונימי
^ בדיוק בגלל זה אסור לוותר
זה מאודד קשה אני לא מנסה להגיד שלא
אבל אם תמשיך ככה כמו שאתה כותב לי כרגע, שאתה אומר שזה לא עוזב אותך ו'תתעסק' בזה גם כשאתה פה באתר, זה גם לא יעזוב.
זה מאודד קשה אני לא מנסה להגיד שלא
אבל אם תמשיך ככה כמו שאתה כותב לי כרגע, שאתה אומר שזה לא עוזב אותך ו'תתעסק' בזה גם כשאתה פה באתר, זה גם לא יעזוב.
שואל השאלה:
אני פשוט חושב שאני צריך משהו שיהיה איתי בתקופה הקשה הזאת ואני לא מוצא אף אחד
אבל אולי אתה צודק אולי פשוט אני צריך לנסות לשכוח מהכול
אני פשוט חושב שאני צריך משהו שיהיה איתי בתקופה הקשה הזאת ואני לא מוצא אף אחד
אבל אולי אתה צודק אולי פשוט אני צריך לנסות לשכוח מהכול
אנונימי
לחיות!!!
איך למצוא פרופורציה , ברגע שאתה תופס את עצמך על מחשבות עצובות וסיטואציה תעצור ותחשוב אם זה באמת כזה משמעותי אם כן איך אפשר לשפר את המצב אם אין איך אז אין מה לדאוג
אם המצב ממש גרוע תמיד אפשר לפנות לפסיכולוג
אם המצב ממש גרוע תמיד אפשר לפנות לפסיכולוג
צריך *
^^^^ שוב ההרגשה הזאת מובנת לגמרי ולהיות עם מישהו שעוזר לך זה מצוין
אבל אם חלילה אתה ואותו אדם תפסיקו קשר מאזישהי סיבה, מה אז? שוב לחפש מישהו להיות איתו כדי לשכוח מהמחשבות?
לא, אתה צריך ללמוד להסתדר לבד ולשמוח לבד ולהלהיב את עצמך לבד.
אבל אם חלילה אתה ואותו אדם תפסיקו קשר מאזישהי סיבה, מה אז? שוב לחפש מישהו להיות איתו כדי לשכוח מהמחשבות?
לא, אתה צריך ללמוד להסתדר לבד ולשמוח לבד ולהלהיב את עצמך לבד.
שואל השאלה:
תודה רבה
מצטער שאין לי מספיק פרחים לחלק אבל תודה בכל מקרה
תודה רבה
מצטער שאין לי מספיק פרחים לחלק אבל תודה בכל מקרה
אנונימי
^ אני לא עונה לך בשביל פרחים אחי
אני מוכר עם ההרגשה המחורבנת הזה אני לא רוצה שעוד אנשים טובים כמוך יהיהו עם זה.
אני מוכר עם ההרגשה המחורבנת הזה אני לא רוצה שעוד אנשים טובים כמוך יהיהו עם זה.
שואל השאלה:
אני יודע ואני מעריך מאוד
תודה על הכול
אני יודע ואני מעריך מאוד
תודה על הכול
אנונימי
שלום אנונימי,
רואים שעובר עליך תקופה לא קלה. אבל אני מעריך מאוד שאתה מוצא את הכוח לשתף אחרים בהרגשות שלך ויש לך כוח רצון לצאת מהמצב הנוכחי.
רוצה להגיד שלכל אחד מאתנו יש עליות וירידות בחיים. וזה לא חייב להיות דיכאון שכאשר אנחנו נמצאים בשלב שקשה לנו להתמודד עם סיטואציה זו או אחרת.
הייתי ממליץ לך להשתדל לעסוק בדברים שאתה אוהב. כמו לטייל , לעסוק בספורט וכל מיני תחביבים שאתה מעדיף.
במקביל הייתי ממליץ לך לפנות ולפנות:
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יום טוב לך
רואים שעובר עליך תקופה לא קלה. אבל אני מעריך מאוד שאתה מוצא את הכוח לשתף אחרים בהרגשות שלך ויש לך כוח רצון לצאת מהמצב הנוכחי.
רוצה להגיד שלכל אחד מאתנו יש עליות וירידות בחיים. וזה לא חייב להיות דיכאון שכאשר אנחנו נמצאים בשלב שקשה לנו להתמודד עם סיטואציה זו או אחרת.
הייתי ממליץ לך להשתדל לעסוק בדברים שאתה אוהב. כמו לטייל , לעסוק בספורט וכל מיני תחביבים שאתה מעדיף.
במקביל הייתי ממליץ לך לפנות ולפנות:
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יום טוב לך
אם אתה רוצה לדבר אני תמיד פה
אנונימי יקר,
שומעת ממך תחושה חזקה של עצבות ובדידות. מניחה שאתה מתמודד עם תקופה לא פשוטה שמכילה בתוכה התמודדויות רגשיות מורכבות. ייתכן שאתה מרגיש כבדות וחוסר כוחות להמשיך בפעולות היומיום הרגילות, כאילו אבן גדולה יושבת על החזה וחוסמת את האוויר שרוצה להיכנס. אולי יכול לעזור לקחת כמה נשימות עמוקות ולנשוף באיטיות.
תחושת הדיכאון והעצב שמשתלטת לפעמים יכולה להרגיש כמו חור שחור שבולע את כל מה שמתקרב אליו. ייתכן שאתה מרגיש חוסר תקווה אבל הכתיבה שלך כאן מרמזת שיש בך רצון ומוטיבציה לשפר את המצב שלך וזה מעיד על כך שיש בך כוח גדול.
אמרת שאתה לא מוצא חבר שיוכל להיות איתך בתקופה הזאת, אולי בכל זאת תוכל לחשוב על מישהו שאתה סומך עליו ואפשר לחלוק איתו את המצוקה? לפעמים לדבר על הדברים עוזר להקל קצת את המשא הכבד שעל הכתפיים. אני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת, ומזמינה אותך, אם זה מתאים לך, לדבר בצ'אט האנונימי עם אחד מהמתנדבים שלנו. לחלוק, לשתף ולנסות למצוא את האור שבקצה המנהרה. אפשר לפנות בווטסאפ: 055-9571399 או בלינק למטה.
שלך, מתנדבת סה"ר.
שומעת ממך תחושה חזקה של עצבות ובדידות. מניחה שאתה מתמודד עם תקופה לא פשוטה שמכילה בתוכה התמודדויות רגשיות מורכבות. ייתכן שאתה מרגיש כבדות וחוסר כוחות להמשיך בפעולות היומיום הרגילות, כאילו אבן גדולה יושבת על החזה וחוסמת את האוויר שרוצה להיכנס. אולי יכול לעזור לקחת כמה נשימות עמוקות ולנשוף באיטיות.
תחושת הדיכאון והעצב שמשתלטת לפעמים יכולה להרגיש כמו חור שחור שבולע את כל מה שמתקרב אליו. ייתכן שאתה מרגיש חוסר תקווה אבל הכתיבה שלך כאן מרמזת שיש בך רצון ומוטיבציה לשפר את המצב שלך וזה מעיד על כך שיש בך כוח גדול.
אמרת שאתה לא מוצא חבר שיוכל להיות איתך בתקופה הזאת, אולי בכל זאת תוכל לחשוב על מישהו שאתה סומך עליו ואפשר לחלוק איתו את המצוקה? לפעמים לדבר על הדברים עוזר להקל קצת את המשא הכבד שעל הכתפיים. אני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת, ומזמינה אותך, אם זה מתאים לך, לדבר בצ'אט האנונימי עם אחד מהמתנדבים שלנו. לחלוק, לשתף ולנסות למצוא את האור שבקצה המנהרה. אפשר לפנות בווטסאפ: 055-9571399 או בלינק למטה.
שלך, מתנדבת סה"ר.