איך מתמודדים אחרי פרידה אם אני הייתי ה"רעילה" בקשר?
אני עדיין אוהבת אותו מאוד והוא עדיין אוהב אותי אבל משהו בנינו פשוט לא עבד וכל היום הייתי רבה איתו על שטויות מפחד שילך בקיצור חרדתית ממש לקחתי את הפרידה ממש קשה ואני לא בטוחה מה לעשות אני מנסה לקחת את עצמי בידיים ופשוט לא מצליחה כל כך בכללי גם אין לי הרבה למי להוציא כי רוב החברים שלי עסוקים בדרך כלל