6 תשובות
לא בדיוק הבנתי מה הסברת.
אבל חווית פרידה כאילו? בגלל זה את מתוסכלת?
שואל השאלה:
עברתי פרידה ממישהו ושהייתי איתו אהבתי עוד מישהו ואחת הסיבות שנפרדתי ממנו זה בגלל זה אבל אני מאוד אוהבת את שניהם ועכשיו שנפרדתי אני מאוד מתגעגעת אבל גם אוהבת את השני אני מאוד מתוסכלת כי הקשר השני אסור בגלל סיבות
אני מאוד מתוסכלת כי אני אחרי פרידה ואני מתגעגעת מאוד ואוהבת אבל מצד שני גם אוהבת עוד מישהו ושתי הדברים האלה מתסכלים אותי אז השאלה היא איך אני יתמודד עם הפרידה וככה יהיה לי יותר קל להתמודד עם השני שהקשר אסור
יש לך עכשיו מישהו?
רוצה לרשום לי בפרטי?
בואי, היית עם מישהו חודש וחצי ובמקביל יצאת עם עוד מישהו - כמה כבר נקשרת אליו? לשם ההתחלה אני מציעה לך לאסוף את עצמך לשיחה ולהחליט מה הכי חשוב לך ובאיזה קשר את משקיעה וחשוב לך. הקפידי מידי פעם להיות בקשר אחד בלבד. קשרים אסורים הם כנראה עם גברים נשואים או תפוסים והם פתח לצרות. לפני הכל תחילטי מה את רוצה, מה חשוב לך ואיפה את משקיעה. אם את רוצה קשר פתוח - תבדקי עם השותף הבא שלך שזה מתאים לו. הבלבול שלך ניכר בשאלה וההתגברות שלך תתחיל כשאת תהיי בטוחה במה שאת בעצם רוצה מקשרים בעתיד
שואל השאלה:
זה קשר אסור בגלל שהוא שינשין בפנימייה שלי
ואסור לו להיות עם חניכה למרות שהוא בן 18 הוא דחה בשנה את בצבא ובא להיות כמו איש צוות בפנימייה שלי בגלל זה ולא הייתי בשני קשרים
אני אהבתי אותו לפני ופשוט בגלל שהקשר אסור העדפתי לשחרר ולהתקדם ונכנסתי לזוגיות אבל לא הפסקתי לאהוב את השינשין וזה הפריע לי ונפרדתי ממנו וגם הוא רצה להיפרד