5 תשובות
ממשיכים הלאה וזהו
שואל השאלה:
זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע
אנונימית
כמה שפחות אינטרקציה איתו, לא לעשות סטוק ולהעמיס בלו"ז שלך, להיות מלא עם משפחה וחברות❤
מבינים שזה נגמר, וזה בסדר
וזוכרים שזה בסדר לבכות וזה בסדר להתגעגע, לזכור שיש עוד המון אנשים ואם הוא לא היה האחד את עוד תמצאי אותו, זה בסדר :)
זמן
תקווה
לגלות דברים חדשים על עצמך, להשקיע בעצמך
להקיף את עצמך בסביבה תומכת ואוהבת
להכיל רגעים של בכי, כאב, קנאה, חשיבת יתר, דאגה, עצבות - להבין שזה בסדר ועוד קצת נגמר
לא לשקוע מדי בכאב ובמחשבות, לדעת להגיד לעצמך מספיק, לקום מזה
להשלים עם הפרידה, להשלים עם זה שהיא לטובה, ההשלמה תהפוך את זה לקל ולמציאות כזאת.
אל תפחדי, אל תדאגי - את אף פעם לא לבד.
הכל חולף, יהיה בסדר. פרידות הן חלק מהחיים.