4 תשובות
ואו לא יודעת אבל עוד דקה אני חוטפת התקף לב מלחץ
לדעתי יהיה מעקב עץ שזה ממש באסה שזה לא על תור
לדעתי יהיה מעקב עץ שזה ממש באסה שזה לא על תור
לאלא למה אמרת מעקב על עץ
די אני הלב שלי לא עומד בזה אני לא יודעת לעשות מעקב עם שתי קריאות רקורסיביות
זה נורא הלוואי שהיה מעקב תור אבל זה היה כבר שנה שעברה
באותו הנושא: