6 תשובות
לא יודעת אם זה ה-משפט ששמעתי אבל לאחרונה שמעתי משפט שאומר שאם אתה לא מרוצה מהמקום שאתה נמצא בו זה כנראה לא הייעוד שלך, אז שום דבר שסובלים ממנו הוא לא היעד הסופי שלנו.
וגם מאוד עוזר לי להזכיר לעצמי שלכל דבר יש סיבה גם אם לא רואים אותה באותו רגע, כנראה בדיעבד אני אסתכל אחורה ואגיד מזל שזה קרה ככה ולא אחרת או מזל שלמדתי מזה שיעור להמשך.
ניכר פה מוטיב שלפיו אני מאוד רוצה להאמין בגורל ובסדר של היקום או בולשיט כזה אבל זה הפך אותי לאדם קצת רגוע ואופטימי יותר אז מה זה משנה
וגם מאוד עוזר לי להזכיר לעצמי שלכל דבר יש סיבה גם אם לא רואים אותה באותו רגע, כנראה בדיעבד אני אסתכל אחורה ואגיד מזל שזה קרה ככה ולא אחרת או מזל שלמדתי מזה שיעור להמשך.
ניכר פה מוטיב שלפיו אני מאוד רוצה להאמין בגורל ובסדר של היקום או בולשיט כזה אבל זה הפך אותי לאדם קצת רגוע ואופטימי יותר אז מה זה משנה
אתה זז, הכל זז
ברגע שלי מפריע משהו, בסביבה שלי, במשפחה באנשים סביבי
ברגע שאני אשנה את עצמי, אתאים את עצמי לגבולות שלי, למה שמתאים לי , אשתפר וכו
אז אוטומטית אלו שמסביבי או שיקבלו, או שישתנו גם.
כל מה שקורה סביבי זו מראה
מה שקשה לנו אצל אחרים, קשה לנו אצלינו
ברגע שלי מפריע משהו, בסביבה שלי, במשפחה באנשים סביבי
ברגע שאני אשנה את עצמי, אתאים את עצמי לגבולות שלי, למה שמתאים לי , אשתפר וכו
אז אוטומטית אלו שמסביבי או שיקבלו, או שישתנו גם.
כל מה שקורה סביבי זו מראה
מה שקשה לנו אצל אחרים, קשה לנו אצלינו
"להיות חכם זה לא להצליח בלימודים, להיות חכם זה להצליח בחיים" אבא שלי
"הכוח שלך זה לא הכוח הפיזי שלך זה הכוח הנפשי שלך, אדם חזק יכול לנצח אותך בקרב, אדם חלש אומנם לא אוכל לנצח אותך בקרוב אבל אוכל לנצח אותך בראש" אח שלי הגדול
"הרוח נושבת לאן שאת מכוונת את הספינה, תכווני את הספינה למקום הנכון" אמא שלי
"אם קשה לך, תתאמצי, אם לא תתאמצי אז לא קשה לך" אבא שלי
"ללמוד זה הפרס בחיים, יש אנשים שלא יכולים ללמוד, זכית" אח שלי הגדול
"כסף לא קונה אושר, הצלחה זה לא כסף, כסף זה לא אושר, אושר זה הרגע שאת מבינה שהצלחת." אח שלי הגדול
"עיניים הם מראה לנשמה, אם אתה לא מצליח לדעת מה אדם מרגיש כנראה שלא הסתכלת דרכו" אבא שלי
"אין אדם שרע, יש אדם שרע לו, ואדם שרע לו, עושה לך רע כי הוא עצוב ולא יודע להביע את הרגשות שלו" אח שלי הקטן
"לפעמים גם כשהכל חשוך, עדיין אפשר לראות את הכוכבים מאירים" אני :)
"הכוח שלך זה לא הכוח הפיזי שלך זה הכוח הנפשי שלך, אדם חזק יכול לנצח אותך בקרב, אדם חלש אומנם לא אוכל לנצח אותך בקרוב אבל אוכל לנצח אותך בראש" אח שלי הגדול
"הרוח נושבת לאן שאת מכוונת את הספינה, תכווני את הספינה למקום הנכון" אמא שלי
"אם קשה לך, תתאמצי, אם לא תתאמצי אז לא קשה לך" אבא שלי
"ללמוד זה הפרס בחיים, יש אנשים שלא יכולים ללמוד, זכית" אח שלי הגדול
"כסף לא קונה אושר, הצלחה זה לא כסף, כסף זה לא אושר, אושר זה הרגע שאת מבינה שהצלחת." אח שלי הגדול
"עיניים הם מראה לנשמה, אם אתה לא מצליח לדעת מה אדם מרגיש כנראה שלא הסתכלת דרכו" אבא שלי
"אין אדם שרע, יש אדם שרע לו, ואדם שרע לו, עושה לך רע כי הוא עצוב ולא יודע להביע את הרגשות שלו" אח שלי הקטן
"לפעמים גם כשהכל חשוך, עדיין אפשר לראות את הכוכבים מאירים" אני :)
"כדי להכין חביתה צריך לשבור שני ציפורים כשהם על העץ שהדגים בים כל יום יש אבוקדו"
סרט אפס
סרט אפס
אם אתה לא יכול לעוף, רוץ
אם אתה לא יכול לרוץ, תלך
אם אתה לא יכול ללכת, תזחל
אבל בכל האמצעים תמשיך להיות בתנועה
אם אתה לא יכול לרוץ, תלך
אם אתה לא יכול ללכת, תזחל
אבל בכל האמצעים תמשיך להיות בתנועה
אתה בונה את העולם של עצמך, תפסיק לחכות שמישהו יבנה בשבילך, אתה רוצה להצליח? תלמד. ההצלחה לא באה לבד. אתה היחיד שיכול לעשות את זה
אמא שלי אמרה לי
אמא שלי אמרה לי
באותו הנושא: